bloedverlies

Discussion in 'Zwangerschap' started by poeipoei, Nov 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. christalletje

Oct 27, 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    Hoi

Ik weet hoe je je voelt ook in verlies een soort oud bloed. sinds eergisteren heb ik bruine afscheiding. vandaag tot nu toe alleen dikke gele afscheiding echt vreemd....ik heb vrijdag om 12:15 een echo. hopelijk is alles goed.
    nou duimen maar voro iedereen met dit soort klachten. je schrikt je echt kapot!

2. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi meiden
    nou net terug van de gynacoloog en ja tis moeilijk te zeggen wat het bloedverlies nu is
    ze heeft een inwendige echo gemaakt en ze ziet wel slijm in de baarmoeder wat wijst op een zwangerschap ze vermoed dat ik nog te kort zwanger ben om verder iets te zien. ze spreekt absoluut niet van een miskraam, dus het kan nog alle kanten op. heb nu afgesproken dat ik aanstaande maandag weer kom voor een echo en tot dan aankijken
    groet poeipoei

3. grietje19

grietje19 Lid

Oct 30, 2008
    21
    0
    0
    Hoi Poeipoei,
    Nou ben je eigenlijk niks opgeschoten he. Maar aan de andere kant, ze sprak niet van een miskraam, dus er zeker nog hoop. Ik duim voor je dat ze maandag wel echt iets zien. Je bent nu 5 a 6 weken? Dan kan het idd dat ze nog niks zien. Alleen jammer dat je nog geen echte zekerheid hebt he. Sterkte met het wachten tot maandag.
    Ik tel de minuten tot morgenmiddag!
    liefs grietje

4. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi grietje
    nou meis ik zal morgen een kaarsje voor je aansteken en duimen laat je het weten?
    weet nu wel dat er nog een zwangerschap is en geen miskraam en nu maar hopen dat de gynacoloog maandag wat ziet
    groet en toitoi morgen wacht op een berichtje van je
    veel liefs poeipoei

5. grietje19

grietje19 Lid

Oct 30, 2008
    21
    0
    0
    Wat lief van je, poeipoei, ik heb vanmiddag ook echt aan jou gedacht en zo snel ik thuis was, ben ik gaan kijken of het goed met je ging...
    Ik hoop dat het kaarsje en duimen helpt, ik laat je zsm weten
    liefs grietje

6. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi grietje
    ben benieuwd hoe het gegaan is met je
    groet poeipoei

7. pop87

pop87 Nieuw lid

Nov 13, 2008
    1
    0
    0
    Groningen
    Hoi,

Ik heb een vraagje. Ben een meisje van 21 en heb een lieve vriend. Nou was ik deze maand niet op tijd ongi. Werd het een week later, maar het was geen echte ongesteldheid. Heb toen twee testen gedaan maar waren alletwee negatief. Nou heb ik deze week ook een test gedaan en daar was het streepje heel ligt op nog net geen ligt roze maar je ziet hem wel zitten. Wat moet ik doen. Snap er niks van. Zou iemand me kunnen helpen.

Groetjes + kus

8. MaRita

MaRita Actief lid

Oct 18, 2008
    465
    10
    18
    Hallo meiden!
    Ik ben 5 weken en 5 dagen zwanger. Ik heb gisteren oud bruin bloed verloren bij afwegen. Ik schrok me dood en meteen VK gebeld. Ze heeft mij aangeraden nog twee weken wachten met een echo.
    Ondertussen bleef ik bruin- roodachtige bloed verliezen, maar alleen bij afvegen. Voor het slapen gaan heb ik nog heeeel klein beetje helder bloed in mijn maandverband gehad en ook helder bloed bij afvegen. Verder geen krampen, buikpijn etc.
    Hele nacht slecht geslapen, gewoon stress :(
    Vandaag is gelukkig beter, bij afvegen alleen maar ietsiepietsie bruinig afscheiding. Maar toch blijf ik in stress :cry:
    Ik weet niet hoe moet ik tot 27 november (dan krijg ik pas een echo) volhouden :(

9. grietje19

grietje19 Lid

Oct 30, 2008
    21
    0
    0
    Helaas geen goed nieuws hier, er was niks meer te zien, ben er helemaal kapot van. Ik hoop dat het maandag voor jou beter nieuws is.
    liefs Grietje

10. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi grietje
    pfffffff meis ik weet effe niet wat ik nu moet typen
    vreselijk voor je weet dat ik aan je denk en ik ga gelijk een kaarsje voor je branden
    dikke knuf poeipoei

11. evelien30

evelien30 Actief lid

Jul 4, 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Poeipoei heeft ze het ook over een zwangerschapsring gehad?

12. Ik lees even mee omdat ik gisteren ook een vrij grote veeg bloed had in mijn onderbroek, sorry! :oops:
    Wat is een zwangerschapsring? Heb hier nog nooit van gehoord,

liefs Mamma Cinnie.

13. evelien30

evelien30 Actief lid

Jul 4, 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Bij een echo zien ze dan zeg maar een cirkel in je baarmoeder zitten. Of terwijl dat is dus de vruchtzak.

14. Oke, bedankt voor je antwoord.
    Ik heb de 19e mijn tweede echo. De eerste lukte niet, helaas.
    Spannend hoor!

15. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi evelien
    mmm nee ze heeft het niet over een zwangerschapsring gehad... want ze kon alleen nog maar slijm zien in me baarmoeder, dit komt waarschijnlijk dat ik toch korter dan de 5 weken zwanger ben... hoop dat ik zo je goed antwoord heb gegeven... of bedoelde je dit niet... vanaf wanneer moet je dan ong een zwangerschapsring zien? of weet je dat niet
    groet poeipoei

16. evelien30

evelien30 Actief lid

Jul 4, 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Nou ik ben blij dat je antwoord geeft want de zwangerschapsring is pas te zien vanaf 5 weken, 5 en halve week zie je er een stipje in zitten en vanaf 6 weken is de hartactie zichtbaar. Soms iets later.

Ik weet deze info omdat ik 2 en half jaar geleden een miskraam heb gehad met 12 weken. Kreeg een echo dacht toen 8 weken zwanger te zijn maar dat was dus pas 5 weken en toen zagen ze alleen die zwangerschapsring. 9 dagen later had ik wel hartactie. Maar het is toen helaas mis gegaan.

17. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi evelien
    oke bedankt voor de info... ik moet geduld hebben (hoe moeilijk dat ook is) en ik hoop dan maandag maar op goed nieuws.... ga er vanuit dat het niet goed is (dit ook meer om mezelf te beschermen) maar toch is er nog wel hoop als ik dingen lees en hoor.... bloedverlies is nu minimaal dus dat geeft weer moed...
    -mama cinnie jij ook succes met wachten....

grietje hoop dat ik nog wat van je hoor meis denk aan je....

groet poeipoei

18. grietje19

grietje19 Lid

Oct 30, 2008
    21
    0
    0
    Hoi,

Ik kan gelukig zeggen dat het achter de rug is en het viel me mee.Heb bijna geen pijn of bloedverlies.De vorige 2 ma, was de currettage een stuk pijnlijker.Misschien begin ik eraan te wennen? Nee, dat hoop ik toch niet.Dus lichamelijk gaat het goed. Nu moet ik gaan wennen aan het idee dat ik niet meer zwanger ben...
    Van een zwangerschapsring heb ik ook nog nooit gehoord, kan aan mij liggen. Poeipoei, heel veel succes voor maandag, ik zal zeker effe komen kijken hoe het je vergaan is. De andere dames ook succes!
    liefs grietje

19. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi grietje
    nou meis ben blij dat ik nog wat van je hoor en ben blij dat het is meegevallen, ik weet wat het is curretage heb het zelf ook al helaas 2x meegemaakt.Ik hoop dat ik morgen goed nieuws kan brengen , maar ik ben zelf bang van niet, het bloedverlies is helemaal weg dat wel maar me gevoel zegt dat het niet goed is!
    ik laat het morgenmiddag weten,
    groet en sterkte meis met het verwerken en als er iets is kan je me altijd een pb sturen hoor!
    knuf poeipoei

20. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi allemaal
    nou vandaag is de dag vanmiddag om 13.40 een echo pfffff ben enorm zenuwachtig, maar hou in me achterhoofd dat het fout is.....
    laat het weten als ik thuis ben
    groet poeipoei

Share This Page