hoi meiden Ik heb in deze zw vanaf week 5/6 tm week 13 bloedverlies gehad op een dag verloor ik zelfs een brok.Ik was op dat moment ervan overtuigd dat dat ons kindje was . Toen ik de afspraak daarop bij de gyn kwam vertelde hij mij het tegengestelde.Het kindje was in tact en deed het goed. Al met al zijn het hele onzekere weken geweest(zeker omdat ik hiervoor een mk had met 12 wk) en pas toen het bloeden stopte en het kindje op de echo goed te zien was kon ik langzaam aan genieten. Inmiddels ben ik al ruim 7 maanden zwanger zoals je ziet aan mijn banner. Meiden ik hoop voor jullie dat het allemaal een goede afloop mag hebben. Heel veel liefs Julia
hoi mamajulia djw voor je verhaal dit geeft weer een beetje moed.... ik laat het zo snel mogelijk weten vanmiddag groet poeipoei
niks te danken meiden weet als geen ander hoe #@$@# deze situatie is. Op een gegeven moment had ik zoiets van laat het dan maar echt over zijn,zodat je weer verder kan. Die onzekerheid is gewoon om gek van te worden. Ik hoop op goed nieuws meis.
hoi meiden hier een bericht van mij. gynacoloog kon niks zien met de inwendige echo dit omdat me darmen in de weg zaten! Me gynacoloog (heb haar al 10 jaar) weet dat ik gynacologisch heel raar in elkaar zit, dus ze heeft ook een uitwendige echo gedaan... hier ook niks te zien, ze heeft nu voor de zekerheid nog bloed afgenomen voor hcg maar ze zei me wel ga er maar vanuit dat er geen zwangerschap meer is! Ze belt me vanmiddag voor de defenitieve uitslag want dan is de bloeduitslag binnen.Meiden bedankt allemaal voor jullie berichten en ik laat vanmiddag nog even een bericht achter. groet poeipoei
Hoi lieve poeipoei, Ik heb gisteren wel 10x gekeken op deze topic en ik hoorde maar niks... Dus ik vreesde al heel erg voor dit bericht. Ik weet niet of het bij jou ook zo was, maar ik zag meteen toen ze het echoding inbracht, dat het fout was. Ik zag voornamelijk een grijs vlak en dat is niet goed. Het was alsof het langs me heen ging, wat de echoscopiste nog zei, het leek alsof ik in en slechte film terecht was gekomen... Ik las dat ze het nog niet helemaal zeker wist, maar het klinkt niet erg hoopgevend he. Ik heb echt met je te doen meid. Een klein stukje hoopt nog dat je vanmiddag goed nieuws krijgt, wie weet. Ik lees het vanmiddag wel. Sterkte liefs Grietje
hoi allemaal nou het is dus zo dat ook deze keer uit is gelopen op een miskraam helaas......pffffffff valt niet mee maar ja wat kan je er aan doen? - grietje ik vond het enorm lief dat je nog heb gereageerd en ik hoop voor jou (weet niet of je al kinderen heb en of je nog er een keer voor gaat) dat het nog een keer mag lukken, hoop het dan ook te horen want had leuk contact zo met je groet poeipoei...
Hoi Poeipoei, Ik vind het echt heel rot om te lezen dat het echt mis is. Ik heb gelukkig al een hele lieve meid van bijna 8 ( morgen jarig) Maar ik zou zo graag met mijn huidige vriend ook een kindje willen. Hij heeft nog geen kinderen, dus het zou voor hem extra leuk zijn als er een kleintje kwam. Als ik zie hoe hij met mijn meisje omgaat, alsof het zijn eigen kind is, kan ik me alleen maar voorstellen hoe goede vader hij zou zijn. Hij verteld me keer op keer dat het niet moet van hem, dat hij ook heel gelukkig is met mij en de kleien meid, maar ik zie het verlangen in zijn ogen als hij een baby ziet. Ik hoop het ook nog eens mee te maken dat het goed gaat, maar nu zit de angst er nog effe diep in, zoals jij helaas wel zal begrijpen. ook ik hoop dat ik nog wat van je hoor en dan goed nieuws. Sterkte meid en een dikke knuffel Grietje
Hoi poei Shit zeg dat er niks meer is. Heb je toch even in de gaten gehouden. Heel veel sterkte groetjes evelien
hoi meiden gynacoloog heeft gebeld en er is geen zwangerschap meer .. dit heeft ze beoordeeld nadat ze het bloed had gekregen. djw meiden voor jullie woorden en ik hoop dat ik toch nog een keer het geluk mag meemaken.... heb al een zoon van 12 en een dochtertje van 3 jaar.. maar toch die 3e is zoooooooo welkom... grietje jij morgen fijne dag met je dochter, en ik hoop dat ik je in de toekomst goed bericht kan sturen,of dat ik van jou goed bericht krijg meis... zit te denken hoe ik jou evt kan toevoegen ofzo weet niet of die mogelijkheid hier is? anders stuur ik je een pb dan blijf je denk ik in me mailbox... groet poeipoei