Hallo, Gisteren toen ik op de wc zat schrok ik me rot, bij het afpoetsen zag ik ineens bloed. Natuurlijk was ik weer ergens waar ik niet ineens weg kon. Maar heb zo snel mogelijk wel de verloskundige gebelt. Deze dacht aan een geknapte ader in de baarmoederhals. Waarschijnlijk was dat ook zo want na 4 uur was het bloedde opgehouden. Ik heb verder ook geen klachten gehad. Maar ik was wel erg geschrokken. Zulke dingen maken me zo onzeker, en dat ben ik de laatste tijd toch. Omdat de placenta aan de voorkant ligt voel ik de baby maar heel zachtjes. Ik denk wel dat ik de baby voel, maar 100% zeker ben ik niet. Dit is ook de 1e dus ik heb geen graatmeter. Maar hebben meer mensen last gehad van bloedverlies? Wat later in de zwangerschap? gr Suzanne
Hey, Heb er geen ervaring mee, maar als je het niet vertrouwd zou ik er gewoon op staan dat de vk even naar het hartje luistert! Hoop dat het inderdaad gewoon een geknapte ader is! groetjes, Ingrid
Vorige week zat de hele pot ineens vol. Bleek het van mijn ontlasting te komen zeg maar.... Een scheurtje bij mn anus dus. Is dat bij jou niet het geval?
Op dit moment is het bloedde wel gestopt. Ik heb al contact gehad met de verloskundige. Dit gaf aan dat het gewoon een adertje was. Dit omdat het nu ook al gestopt is. Ach ja, soms maken zaken je wel onzeker. Maar ik hoorde al van meer mensen die het ook al eens gehad hebben. Dus is op zich niet is om je heel erg zorgen over te maken. Tenzij het meer wordt met buikpijn. Maar dat is bij mij niet het geval.
ik hen dit 4x gehad in deze zwangerschap,, door het persen bij de ontlasting kan er een bloedvaatje knappen en dat kan behoorlijk bloeden,, in het begin was mn ontlasting ook goed ,maar later in de zs werd het lastiger dus moet je ook welleens persen ,en daardoor kreeg ik bloedingen
Bij mij was t ook vanwege ontlasting.. Schrok me ook rot toen ik allemaal bloed zag zitten maar bleek dus bij t andere gaatje vandaan te komen gelukkig...