Hoi , Wij hebben zelf gesloten om na 3 miskramen terug aan de pil te gaan en dit voor een jaartje om daarna te zien of we nog een kindje kunnen krijgen. Ik nam vroeger MELIANE pil vanaf mijn 18e tem mijn 23e toen ik stopte met de pil. Ik heb met die pil NOOIT GEEN problemen gehad van tussentijds bloedverlies of hormonale schommelingen. We zijn na 2x stoppen met deze pil ook direct zwanger geraakt dus dat ook al niet van problemen. MAAR nu na 3 miskramen in sept/okt/nov.ben ik op 24 /11 begonnen met de pil en vandaag mijn laatste pilletje genomen van de strip heb ik al sinds dag 12 bloedverlies wat gaat van licht roze naar bruin en dan een dagje niets en dan weer wel zo tem nu. Vandaag begon ik goed maar vanavond alweer een heleboel troep in mijn inlegkruisje... Ik voel me ook opgeblazen (mijn buik staat dik) ,pijnlijke onderbuik dat mijn regels moeten komen. Nu is mijn vraag :ik laat mijn menstruatie doorkomen (ondanks dat ik meerdere strips na elkaar wilde innemen omdat ik al een groot ijzer+VitB.12 tekort heb van dat veelvuldig bloedverlies). Is dit normaal ,stel ik neem de 8e dag na deze bloeding terug de pil voor 21 dagen als ik weer bloedverlies ga hebben moet ik dan terug naar de gynecoloog ,moet ik veranderen van pil....? Meliane is uit de handel en vervangen door GESTODELLE (ff vergeten te melden). Een spiraaltje nu voor korte tijd zie ik niet zitten ,nuvaring ook niet ,condoom jakkes tijdens de bv.periode vervloekte ik dat ding al. Ik wil gewoon geen bloedverlies meer tussendoor en lichamelijk was alles proper in mijn baarmoeder ,hcg stond om < 1 al vrij snel dus dat kan het ook niet zijn. Graag wat meer raad van mensen die idem hebben meegemaakt aub. Alvast bedankt!
Hoi nadinneke, Wat vervelend! Je krijgt op dit forum alleen antwoord van de verloskundige, niet van andere forumsgebruikers. Ik denk dat het bij de volgende strip beter moet gaan, indien dit niet zo is kan je voor advies naar je huisarst gaan. JE lichaam moet weer even wennen aan de pil, geef het even de tijd. Imke
Dank je voor je reactie , het is sinds zondag stilaan opgang aan't komen ,het doen geen goed zal ik maar zeggen. Ik moet de 8e dag toch opnieuw mijn pilletje innemen e ,niet de 7e? Groetjes