Penicillinekuur en harde buiken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lauraa87, Jan 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

Sep 22, 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Hey,

Om te beginnen, ik wens iedereen een gezond,gelukkig,liefdevol en rijk 2009 ! :)

Nu mijn vraag.
    30-12-08 werd ik niet lekker had last van mijn buik, en rug en het werd steeds erger.
    Dacht zelf eerst aan een maag zweer want die heb ik al vaker gehad.

Ben naar de HA geweest, en die wou mijn urine onderzoeken omdat ik ook vaak last van een drukkend gevoel heb bij mijn blaas.
    (Had al een keer mijn urine laten onderzoeken maar was niets volgens de HA)
    Nu bleek dat ik een erge blaasontsteking heb (waarschijnlijk al meer dan 15 weken) en ook een infectie aan mijn urine wegen.
    De rugpijn kan te maken hebben met mijn nieren dus moet eerst deze kuur afmaken kijken of het beter gaat.
    Maar nu sinds vanacht ben ik niet lekker te pas, heb last van harde buiken waar ik gewoon misselijk van word.
    Wist eerst niet wat het was maar weet nu gewoon zeker dat het harde buiken zijn.

Weet iemand of dit met de Penicilline te maken heeft, of is dat normaal rond deze tijd van mijn zwangerschap? (ben 19 weken zwanger)

Alvast bedankt en liefs,
    Laura

2. Janjansje

Janjansje Lid

Nov 14, 2008
    78
    0
    0
    Friesland
    Ik heb kort achter elkaar 2 kuren tegen blaasontsteking gehad in week... eh 17 en 19 ongeveer en in die tijd ook veel harde buiken gehad. Die zijn nu alweer een stuk minder. Ik denk dus wel dat je buik last heeft van A) de medicijnen of/en B) de ontseking die daar in de buurt zit.

De harde buiken zijn nu alweer een stuk minder vaak. Meestal alleen als ik een volle blaas heb. En bij het dweilen van de vloer ;)

3. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

Sep 22, 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Dankjewel voor je reactie!

Ja mijn buik is ook hard aan het groeien, misschien dat het daar mee te maken heeft.
    En heb veel stress gehad de afgelopen tijd.

Het zal in ieder geval wel niets zijn waar ik me zorgen om hoef te maken :)

Share This Page