bloedverlies

Discussion in 'Miskraam' started by Meliske, Aug 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    heb afgelopen woensdag positieg getest, was nog voor mijn NOD en ben vandaag 3 weken en 5 dagen zwanger. In het begin van de avond ging ik na de wc en had ik ineens een klein beetje bloed in mijn inlegkruisje...
    wat kan dit zijn, een teken van dat het voorbij is????
    Heb net nog wel getest maar dees was gewoon positief, maar als het fout is gegaan zit het hormoon natuurlijk nog in je lichaam. Maar wat is dat bloed???

2. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Hoi Meliske,
    Wat vervelend voor je!
    Nog niet meteen in paniek raken, hoor. Bloedverlies komt best vaak voor en betekent in heel veel gevallen niks ernstigs. En ik zou even de VK bellen, hopelijk mag je voor de zekerheid even langskomen.
    Sterkte ermee en laat het nog even horen hoe het met je gaat!

3. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hé Meliske,

Ik hoop dat het om wat oud bloed gaat dat je lichaaam er nog even uitwerkt ...

Veel succes met die onzekerheid!

4. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,
    Ik kan me voorstellen dat het schrikken is als je bloed verliest. Er is 50% kans dat het goed gaat. Omdat je nog zo vroeg zwanger bent kun je helaas niet veel doen dan afwachten. Ik wens je heel veel sterkte.
    Liefs Jenny

5. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Dat is schrikken, als je bloed verliest.
    Zolang je geen helderrood bloed verlies (met stolsels) zoals een normale menstruatie of meer, hoef je niet meteen van het ergste uit te gaan.
    Bloedingen komen vooral in de eerste 3 mnd v.d. zwangerschap veel voor en zoals gezegd, gaat dit in 50% van de gevallen gewoon goed.
    Je zegt dat je voor je NOD hebt getest....zou je nu misschien anders je menstruatie moeten hebben? Het komt nl. wel eens voor dat meiden wat bloed verliezen wanneer ze eigenlijk zouden moeten menstrueren.
    Ik vrees dat je nu niet veel meer kan doen dan afwachten.
    Sterkte....

6. Niet meer actief

Hoi Meliske,

Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik ben gelijk naar de VK gegaan en de week erna (4w5d) naar de gyn.

Ze kunnen dan toch al iets zien of het de normale grootte heeft.

Gewoon de gyn bellen voor de geruststelling. ( al is die erna nog niet kan ik je zeggen)
    Maar dan weet je iig of het gegroeit is voor hoever jij zou moeten zijn.

Liefs Janne

7. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    meiden bedankt voor jullie reacties!!!

8. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    je klopt ik heb eigenlijk vandaag of morgen mijn NOD. Dus misschien heeft het daarmee vandoen. Heb na gisteravond ook geen bloed meer verloren.

9. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik duim voor je dat het bloed wegblijft meid ..anders zou ik voor je eigen rust toch ff de VK bellen ...

10. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ja heb ook al aan zitte te denken maar die kan denk ik zo weinig, het is allemaal nog zo pril dus volgens mij valt er op een echo ook weinig te zien. en ze zeggen voor je NOD kan er nog veel fout gaan he, dus ik wacht even af tot ik een paar dagen na mijn NOD zit en als ik me dan nog niet zeker voel ga ik zeker de VK even bellen. Bedankt asjuh!

11. mummy

mummy Bekend lid

May 26, 2006
    664
    0
    0
  12. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
  13. Suus72

Suus72 Lid

Aug 3, 2006
    35
    0
    0
    Ik had bij mijn dochter ook donker roze afscheiding toen heb ik met weken echo gehad omdat ik het niet meer uithield ik moest en zou zekerheid hebben en mijn dochter wordt volgende maand 2 jaar dus er was niks aan de hand. Nu heb ik al 3x een donker roze afscheiding gehad, 1x zelfs met spoortje bloed dus ik maak me er eigenlijk niet echt zorgen om.. Kan innesteling zijn he?! Dat komt er nooit gelijk uit kan best ff duren. Zolang je niet echt rood bloed hebt en het is niet aanhoudend hoef je je volgens mij geen zorgen te maken. Makkelijk gezegd he?!

14. drieske

drieske Lid

Aug 19, 2006
    84
    0
    0
    ik heb bij mijn 2 zwangerschappen altijd bloed verloren,zeker de eerste 3 maanden,er is veel naar gekeken maar niks uitgekomen,sommige vrouwen schijnen dat te hebben.
    er zijn een gezonde dochter en zoon uitgekomen.dusss..
    probeer je niet te veel zorgen te maken.

groetjes drieske

15. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    dank je!
    het gaat nou allemaal goed, geen bloed meer verloren, dus we wachten de echo maar af.
    bedankt voor jullie antwoorden!!!

Share This Page