22juli is al weer lang geleden.toen zijn we ons kindje verloren.nu nog steeds niet ongesteld maar ook nog geen positieve test!ik weet dat je cyclus wat langer op zich laat wachten na een miskraam maar heeft dat dan ook invloed op de test?of moet die wel na 28 dagen positief aangeven?wordt er echt helemaal gek van.wanneer hebben jullie getest na een miskraam zonder eerst ongesteld te zijn geweest en dat de test positief was?ik blijf maar testen kopen!
Als ik jou was zou ik echt proberen even niet te testen. Het kost je veel geld, maar nog belangrijker het geeft je zoveel spanning! Ik snap het echt wel hoor, je wilt natuurlijk zo graag. Maar wat ik wel heb geleerd de afgelopen weken is dat je je eigen lichaam gewoon niet zo kunt peilen na een miskraam. Ik ben nu heel anders ongesteld dan normaal. Stel anders een streefdatum wanneer je weer mag testen. Als je toch het gevoel wilt hebben iets te doen (behalve natuurlijk het kussen), dan kun je misschien een dagboekje bijhouden om te kijken wat je aan je lichaam merkt. Dat doe ik ook en zo heb ik toch het gevoel ergens mee bezig te zijn... Succes in ieder geval.
Je cyclus kan na een miskraam ff van slag zijn en langer duren dan normaal. Als dat het geval is heb je je eisprong ook later dan normaal en zal een test na 28 dgn dus ook nog negatief aangeven. Ik weet dat het heeel erg moeilijk is, maar wacht nog ff af. Misschien kun je, zoals mummy al zei, een datum voor jezelf prikken wanneer je weer mag testen (b.v. 1x p.w.). Ik hoop voor jou dat je snel weer zwanger bent en anders in ieder geval weer snel je menstruatie krijgt zodat je een nieuwe start kunt maken. Veel liefs Noralien
Bij mij duurde het na mijn 1e miskraam ruim 3 maanden voor ik weer een eisprong had. Ik had wel al eerder een menstruatie gehad, ik geloof na ongeveer 8 weken. Maar er was geen temperatuurstijging geweest en die cyclus erna ook niet. De cyclus daarna wel, maar die eisprong kwam pas heel laat, op dag 25 ofzo. Ik ben uiteindelijk doordat mijn cyclus zo lang van slag was pas na 8 maanden weer zwanger geraakt. Ik weet, het is moeilijk want je wilt zo graag, maar je lijf is er misschien gewoon nog niet klaar voor. Overigens ging het bij mij ook nog een 2e keer mis, ik ben toen gecuretteerd en hoewel ik verwachtte dat mijn cyclus weer voor lange tijd van slag zou zijn, werd ik al na 26 dagen verrast met een menstruatie en had ik 3 weken later een positieve zwangerschapstest in handen. Deze zwangerschap lijkt tot op heden (nu 15 weken) wel goed te gaan. Maar het blijft spannend. Meid, probeer je gedachten te verzetten, ga iets leuks doen, ik ben 2 maanden met mijn vriend gaan reizen in de winter om er even niet zo mee bezig te zijn. Je kunt je lijf toch niet forceren, het komt wanneer het komt... Sterkte!