Ik vroeg me af...... Bij wie van jullie is het voorgekomen dat je ongesteld bent geworden en daarna toch achter bent gekomen zwanger te zijn??
niet bij mij. het zijn geloof ik toch wel uitzonderingen hoor die dat overkomt. is het jou overkomen?
niet bij mij, maar mijn vriendin kreeg een mk en bleek vervolgens toch nog zwanger te zijn... sorry, verder heb ik het wel eens gehoort, maar nog nooit van iemand die ik ken. groetjes, lidwina
ik heb er wel eens van gehoord. Vrouwen die tijdens hun zwangerschap gewoon tussentijdse bloedingen hadden. Dat is niet hetzelfde als ongesteld zijn maar wel verwarrend!
Ik ben de eerste maand gewoon ongesteld geworden, dit hield ik bij want wilde ook zwanger worden... Ik kwam er bij de eerste echo achter dat ik dus 28 dagen verder was!!! heb ook nog eem keer 5 dagen en 1 keer 1 dag innestelings/ contact bloeding gehad groetjes Lisette
Hoi, Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar mijn moeder kwam er destijds (1975) pas na 4 maanden achter dat ze zwanger was van mij. Ze kreeg iedere maand keurig netjes na 28 dagen een "bloeding", zodat het leek alsof ze gewoon ongesteld was. Achteraf gezien was het wel minder en anders dan anders, maar toch. En omdat mijn ouders toen al 12,5 jaar bezig waren om kinderen te krijgen dacht ze er toen ook helemaal niet aan dat ze wel eens zwanger zou kunnen zijn. Dus je ziet maar weer, het kan wel. groeten Natasja
Een vroegere vriendin van mij heeft nooit geweten dat ze zwanger was, want ze werd gewoon iedere maand ongesteld. Uiteindelijk kwam ze erachter toen ze vreselijke buikkrampen kreeg. Toen zat er een dood kindje in haar buik van een maand of 4,5.
hoii k was ook elke maand ongesteld en me vriend zei al langer volgens mij ben je zwnger omdat k heel kribbig was enz erg moe en k dacht dat het kwam door werken totdat k steken op mn borst kreeg en de dokter vroeg kan het zijn dat je zwanger bent k zeg euh ja wet k nie ben gewoon ongesteld k moest togg maar een testje doen en was echt blauw blauw kom k bij de VK kreeg k te horen dat k al vette 2 maand zwanger was en me schoonmoeder kwam er pas na 7 maand achter dat ze zwanger was van me vriend is gewoon elke maand ongesteld geweest renate nog 4 daagjes te gaan gaan de dagen nie erg langzaam nu?? groetjes marline
Bij mijn eerst zwnagerschap wat eindigde in een MK kwamen we er pas met 11 weken achter omdat ik OG was achteraf had ik kunnen weten want het was veel anders en ik had veel minder last van mijn rus maar ja dat is achteraf. Mijn moeder is iedere zwangerschap gewoon de gehele tijd ongesteld geweest.