bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nonam, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonam

nonam Lid

30 aug 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik blijf me zorgen maken!!!! Bij mij is het nu ruim een week zo. Met twee dagen tussendoor waarbij het bijna weg was. Nu weer volop terug. Baal er echt van:(
    Gister bij de VK (ben vandaag 7 weken) geweest en die zei dat er geen oorzaak te vinden was. Hartje klopte en geen nare dingen te zien. Zit me toch niet lekker. Elke keer een teleurstelling als het er weer is. Herkenbaar? Hoe lang hebben jullie bloedverlies gehad?

2. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ik had ruim een week geleden bloedverlies, duurde een paar dagen en nu is het volgens mij wel opgehouden.
    De dokter heeft me het hartje laten horen en heeft even een inwendig onderzoekje gedaan. Hij zei dat het een adertje was dat gesprongen is maar dat het niet uit de baarmoeder lijkt te komen.

Ik denk dat het hier wel goed zit...
    Ik hoop bij jou ook! Maak je niet al te druk en probeer bij onrust steeds weer contact met je VK op te nemen! Stress kan ook niet goed zijn...

Veel succes!

3. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik heb met 10 weken en met 15 weken bloedverlies gehad. Ook waarschijnlijk een adertje gesprongen. Wel heel vervelend, ik weet het maar hier is het tot nu toe goed :)

4. Djoels

Djoels Actief lid

13 apr 2009
    177
    0
    0
    Ik heb heel veel bloedverlies en dat is kut. Je maakt je zorgen en terecht. Met 6 weken verloor ik bloed, met 8 weken, met 11 weken en 13 weken en toen was het even klaar. Vorige week begon het weer, licht helderrood bloedverlies een dag of 2 en toen begon ik te vloeien, had echt bloed langs mijn been zitten... met andere woorden, heel veel hel rood bloedverlies..

De baby zit er nog, doet het goed, leeft en zwemt en is gelukkig in mijn baarmoeder. Mijn baarmoeder mond is overgevoelig, heb allerlei onderzoeken gehad. Dat is heel vervelend en het baart je zorgen iedere keer weer..... maar de kans dat het helemaal weggaat is heel erg klein.... Af en toe goed de schrik erin...

Kan me je zorgen voorstellen, fijn dat het hartje klopt....

5. Kimama

Kimama Actief lid

7 jun 2009
    107
    0
    0
    In het begin ging het bij mij goed maar ik heb vanaf een week of 21 telkens bloedingen.. Eerst alsof je menstrueert maar ook al 3x heel heftig, dat t ineens langs mn benen stroomt en met stolsels (dat was eng de 1e keer zeg!).
    Meerdere echo's gehad en ze houden het op een gesprongen ader in of bij m'n baarmoedermond.
    De boel is nu beter doorbloed dan normaal, en je hebt ook meer bloed in je lijf dus als je er gevoelig voor bent kun je er flink last van hebben. Je hoeft er niet eens eerst seks voor te hebben of de boel op de een of andere manier te provoceren, het kan ook spontaan ontstaan... Heel erg vervelend maar als je internet afspeurt kom je heel veel bloedende zwangeren tegen hoor.
    Ik loop al een maand of 3 niet meer zonder maandverbandje rond en begin t ook behoorlijk zat te worden. De gyn kan wel zeggen dat t onschuldig is maar het is toch niet wat je verwacht! Maar zolang je hartjes ziet kloppen en verderop in je zwangerschap genoeg leven voelt en ernstige zaken zijn uitgesloten dan hoef je je er niet heel druk om te maken hoor. Behalve dan als t voelt alsof je weeen hebt, dan zit t niet goed. Heb ik bij de eerste heftige bloeding wel gehad maar dat was harde buiken van de schrik. En het is ook niet zo dat je bang hoeft te zijn dat er straks bij de bevalling van alles mis gaat en je half leeg bloedt, daar hebben ze een of ander medicijn voor (spuitje in je been geloof ik).

6. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hoe gaat het nu met je, Nonam?

Ben wel benieuwd ;)

Deel Deze Pagina