hoi ik had een kort vraagje over bloedverlies tijdens je eisprong. Heb wel eens vaker eisprongbloeding gehad, 2x ofzo. Dit was altijd oud bloed/donker bloed. Ik zou rond vrijdag mijn ei moeten hebben en had vanochtend na het plassen met afvegen een klodder slijm nmet best wat , helder , bloed. Moet ik mij zorgen maken of kan ik dit gewoon tot eisprongbloeding rekenen? Alvast bedankt! groeten
ik wilde hier nog aan toevoegen dat wanneer ik sex had tijdens ovulatiebloeding er wat bruin bloed meekwam uiteraard. vannacht gemeenschap gehad en het leek wel of ik ongesteld was. Kan het zijn dat mijn binnenst erg gevoelig is en het een grote contactbloeding is geweest. Vind het een beetje eng, voel me verder prima, geen buikpijn etc. ik hoop dat je mij verheldering kunt geven.
Hoihoi, Het kan absoluut een contact bloeding zijn geweest en ook het slijm met bloed kan van je eisprong zijn!. Imke
Dank Immie, betekend he dat ik nu mijn eisprong heb? HEb nl geen positieve ovulatietest, mij ntmp is wel gestegen naat 37 vanochtend, zie temp kaartje. alvast bedankt voor je advies!