4 dagen bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by krysteleva, Sep 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. krysteleva

Sep 22, 2009
    49
    0
    0
    hallo ik ben zwanger volgens mijn laatste menstruatie nu 7 weken en 6 dagen en heb dus al vanaf zaterdag bloedverlies smorgens helderrood en de rest van de dag een beetje roze rood ben eergister en gister bij de verloskundige geweest en heb echo gehad daarop was een kindje te zien met een kloppend hartje en daaruit bleek dat ik eerst 6 weken en 3 dagen was en de echo van gisteren gaf aan 6 weken en 6 dagen maar heb dus nog bloedverlies wat kan dit zijn ik maak me enorm zorgen en de verloskundige die zegt het is nog allemaal goed dus laat dit kindje zich welkom voelen en je moet even afwachten tot 7 okt dan is me volgende echo wat moet ik hier nu mee ik rijg ni egt rust ik zie toch iedere keer bloed als k ga plassen en dan krijg k weer zenuwen hoop op een reactie vriendelijke groet krystel

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi krystel,

De zwangerschap zag er goed uit, je verloskundige heeft gelijk probeer te genieten. Je kan niet meer doen dan afwachten....
    JE baarmoedermond is nu zeer goed doorbloed maar daardoor ook een stuk kwetsbaarder daardoor kan er soms een haarvatje knappen. DIt kan spontaan maar ook getriggerd worden door gemeenschap,sporten,harde ontlasting. Bloed verlies van de baarmoedermond mag!
    Het is heel frustrerend om het bloed te zien na het plassen maar je zult toch geduld moeten hebben....

Imke

3. krysteleva

Sep 22, 2009
    49
    0
    0
    ik snap wat je probeert te zeggen maar sporten doe ik niet en gemeenschap mag ik een tijdje niet hebben van de verloskundige en harde ontlasting heb ik wel maar kan je daar de hele dag van bloeden en soms heb k dus ook slierten erbij of kleine propjes of hoe zeg je dat dus heb nog wel heel veel zenuwen zat er aan te denken om het na te laten kijken in het ziekenhuis maar ja daar schiet k ook niet veel mee op denk ik dus moet gewoon afwachten tot 7 okt en zien wat daar dan uitkomt ik ben gewoon zo gestrest een vriendin van me heeft laatst ook een miskraam gehad en bij mijn vorige zwangerschap heb ik geen bloedverlies gehad dus vandaar dat ik het allemaal nog wat eng vind denk ik xx

Share This Page