Ja daarom wacht ik er liever mee want dat zijn toch weer hormonen ik hoop dat ik 1 deze dagen vanzelf Ongi wordt dan ben ik zoooooo Blij!!!
Ik snap heel goed dat je nog even wilt wachten. Ik had ook medicijnen voorgeschreven gekregen om een bloeding op te wekken maar ik dacht toen dat ik net mijn ei had gehad. Daarom heb ik eerst 2 weken afgewacht om te zien of ik vanzelf ongi zou worden. Ik ben dan ook heel blij dat ik had gewacht want ik werd dus wel degelijk ongi!! Als ik dus meteen die medicijnen had genomen, had ik nooit geweten of ik mijn ei had gehad want dan had ik gedacht dat die bloeding door de medicijnen kwam. Haha, ingewikkeld verhaal
Ehm, 48 dagen maar ik weet niet of dat telt want ik heb toen echt maar minimaal bloedverlies gehad. Daarna heb ik een provera kuur gehad van mijn ha, toen zat ik weer op 48 dagen. Daarna 53 mét eisprong! Nu zit ik op dag 30 en eisprong zit eraan te komen. Dus dan zit ik weer ergens in de 40+ dagen.... Hij wordt in ieder geval korter
Ik hoop het ook voor je. Gelukkig zag alles er op de echo goed uit. Dat scheelt natuurlijk ook he. Bij mij waren er een paar cysten te zien dus dat is al een teken dat er iets niet helemaal juist is. Nou, ik ga nu toch écht een poging doen om verder te werken voor school. Als mijn opdracht af is, mag ik van mezelf als beloning terug op zp kijken
Haha ja ze zei dat mijn baarmoedermond er goed uitzag en alles zag er netjes uit Is je schoolopdracht goed gegaan? Liefs!
Pfff.... ik ben nog steeds niet klaar maar ik kon het toch niet laten om hier even te komen kijken Dat zal dus wel weer nachtwerk worden!
Hee meisje, is alles goed gekomen..? ik had vanmorgen weer bloed aan mijn Tampon Ieeee Bah! Sorry voor het vieze verhaal! maar goed het was bruin.. en gistere was het helemaal niks meer dus nu weet ik ook echt niks meer..
Hoi meid! Ik ga mijn opdracht nu verder afmaken. gisteravond was het niet meer geluk, ik was echt te moe. Misschien gaat je ongi nu echt doorzetten? Ik hoop het in ieder geval voor je want dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Niet leuk als je heel de tijd in onzekerheid zit.
Als je alleen wat bruin hebt, dan is dat toch gewoon oud bloed? Stel je doet een tampon in, je verliest een klein beetje bloed. Daarna een hele tijd niet meer. Dan haal je, bv na 2 uur, hem er weer uit. En zie je alleen wat bruin. Had je kort voor het eruit halen, nog een keer opnieuw een beetje gebloed, dan had je wat bruin en rood gehad. Toch? En ik vind het trouwens niet vies hoor. Ongesteld worden we helaas allemaal. En ik vind dat we, als vrouwen onderling, ons niet voor elkaar hoeven te schamen. Liefs Gwen
Hey meis! Zal ik je eens vertellen dat ik hetzelfde had na mijn 114 dagen?! Maandagmorgen begon het en het duurde 4 dagen. Ik kan niet tegen tampons, dus gebruik maandverband en ik heb alleen op dinsdag een klein beetje bloed erin/op gehad. Verder alleen maar aan het toiletpapier na het plassen. Ook bij mij was het niet helderrood, maar bruin/donkerrood en héél erg weinig (in vergelijking met mijn menstruatie tijdens pilgebruik) Ik wist 100% zeker dat het mijn menstruatie was omdat ik 14 dagen daarvoor een posi ovulatietest had gehad én omdat ik temperatuurde. Er is dus niemand die mij wijsmaakt dat het geen menstruatie was.
Is het ondertussen nog steeds niet meer geworden? Is het wel helder rood of eerder bruin? Zou volgens mij best kunnen dat dit gewoon je ongi is hoor.
nee het zijn telkens een paar druppels.. ik snap er echt helemaal niks van.. Pfff.. wat verwarrend.. het is wel rood.. ja wordt daarna natuurlijk wel bruin.. maar het is rood
Ik denk écht serieus dat dit je ongi is.... Het klinkt net zoals wat het bij mij was. Als ik geen ovutesten had gedaan en mijn temp had bijgehouden had ik ook niet geloofd dat datgene wat ik verloor mijn ongi was. Als ik jou was zou ik er gewoon vanuit gaan dat het je ongi is en over een week of 4 kijken of je dan weer bloed/bruin verliest. Als het goed is wordt ik zondag/maandag/dinsdag weer ongi, dus kan je dan meteen vertellen of het weer zo weinig is. Dikke knuf!