wanneer klussen na miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by bhdrcm, Dec 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

Nov 5, 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,
    afgelopen vrijdag is helaas mn baby van 7 weken weggehaald door een miskraam :(
    nu is mijn vraag wanneer kunnen we weer klussen voor een nieuwe kans? :(

2. faith and hope

faith and hope Bekend lid

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    Hai

Hier hetzelfde verhaal. Een curretage na 10 weken zwangerschap.
    De verloskundige gaf aan dat we niet eens de eerste menstruatie persee hoeven af te wachten, we mochten gelijk weer gaan proberen.
    Op dit moment bloed ik nog steeds dus even afwachten totdat ik nergens last meer van heb.
    Ze zeiden dat je tot 2 weken kon bloeden, wel lees ik hier en daar dat we straks vruchtbaarder zijn omdat alles schoon is. Geen idee of het waar is.
    Iemand nog reacties? Ik ben ook wel benieuwd!!

3. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

Nov 5, 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand die wat hierop kan zeggen????

4. Babsb

Babsb Actief lid

Oct 29, 2008
    190
    0
    16
    ik heb voor twee weken terug een curetage gehad en de gyn zei dat je eigenlijk direct weer mag proberen
    Wel moet je gestopt zjin met vloeien dit ivm infectie gevaar,

wel zeggen ze dat als je de eerste menstruatie afwacht je weet wanneer je ei geweest is,
    maar ik mocht direct wel proberen dus zal dat voor jullie toch ook wel gelden.

groetjes Babs

5. Esli1980

Esli1980 Actief lid

May 2, 2009
    348
    0
    16
    hee dames.

Vervelend dat jullie zo'n curettage hebben moeten ondergaan. Het is niet niets. Je mag inderdaad daarna gelijk weer proberen. Maar wacht even tot bloedverlies gestopt is. Waarschijnlijk ben je tot die tijd ook niet vruchtbaar.

Je hebt alleen geen idee wanneer je eisprong is. Dus voor de berekening zou je een ronde kunnen afwachten. Maar ach.. daar heb je tegenwoordig die termijn echo's voor, toch?
    Bij mij was mijn eerste eisprong ongeveer 4 weken na de curettage. Ik werd wel maar heel kort ongesteld. Maar 2 dagen ofzo. Maar dat schijnt wel normaal te zijn.

Veel sterkte ermee

6. Esli1980

Esli1980 Actief lid

May 2, 2009
    348
    0
    16
    Ik moest trouwens 3 maanden pauze houden ivm met onderzoeken (het was mijn 3e mk) 5 dagen na de pauze gelijk weer zwanger geworden. En voor het eerst een goede zwangerschap.. Dus toch die schone baarmoeder?;)

7. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

Nov 5, 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeft niemand hier wat op te zeggen verder??

8. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik sluit me aan bij de vorige reacties....vraag me af wat je anders wilt horen? Kan je niets met de al gegeven reactie dan?

9. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    het mag weer als het vloeien gestopt is... en dan is het vervolgens aan je zelf, wanneer je er weer aan toe bent... wij hebben niet eerst een menstruatie afgewacht, maar zijn meteen weer begonnen (heb ongeveer een week gevloeid (had een natuurlijk mk bij 9,3 weken))

10. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Wachten tot het bloeden gestopt is...ivm infecties.En daarna mag het gewoon weer.
    Sterkte met het verwerken van je miskraam.

Share This Page