bloedverlies

Discussion in 'Zwanger worden' started by Joosie, Jan 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joosie

Joosie Bekend lid

Sep 27, 2008
    614
    0
    0
    Hallo meiden,

Zo daar ben ik weer van een paar maand weggeweest.

Even ter info..2 januari ongesteld
    vandaag 17 januari bloed verlies.

Mijn vriend en ik hadden sex, en hij vingerde mij en hij zei dat ik vloeide.
    Het is helder rood bloed.
    En het is ook wel redelijk wat zeg maar..

Kan iemand mij vertellen wat dit kan zijn? Hij heeft me niet pijn gedaan ofzo.

2. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    geen idee...kan vanalles zijn.... als je vriend je geen pijn heeft gedaan, zal het daar waarschijnlijk ook wel niet van komen...alhoewel de wand van je vagina wel heel gevoelig kan zijn en sneller kan gaan bloeden als je zwanger bent, maar dat is nog niet zo bij jou toch?

innestelingsbloeding zou qua tijd in je cyclus wel kunnen, maar weet eigenlijk niet of je dan veel helder rood bloed krijgt? misschien dat iemand anders dat weet?

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Poeh, misschien een innestelingsbloeding? Ongi lijkt mij ook sterk.. Heb je een regelmatige cylus? En misschien anders toch dat hij een bloedvaatje heeft geraakt en dat je daarom bloedde? Succes in ieder geval!

4. Joosie

Joosie Bekend lid

Sep 27, 2008
    614
    0
    0
    dankjulliewel voor jullie reactie.
    Om even een paar vragen te beantwoorden:
    Ik ben inderdaad niet zwanger, dus over die wand dat kan niet..haha..
    Ik heb een regelmatige cyclus. tussen de 27 en 29 dagen.

Innestelingsbloeding zou inderdaad misschien wel kunnen toch? Dat zou morgen anders zijn volgens mij.
    Maar als dat zo zou zijn, dan houdt dat toch in dat de kans dat je zwanger wordt/bent groter is? Want anders heb je toch geen innestelingsbloeding?

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Innestelingsbloeding lijkt mij trouwens ook niet want je moet je ei nog krijgen..

Share This Page