Doen jullie iets "extra's" om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bezigbijtje, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Wie doet er hier iets extra´s om zwanger te raken?

Ik las bijvoorbeeld tussen de "zwanger worden clubs"
    dat veel vrouwen ETOS ZWANGER WORDEN gebruiken.

Doen jullie iets extra's? Geloof je daar ook echt in?

Ik ben erg benieuwd, de stukjes die ik las bij dat clubje
    waren allemaal erg positief, en veel vrouwen waren in die topic
    ook echt zwanger! Ik ben er zelf ook maar eens mee gestart dus,
    maar of het nou echt zal werken, of dat het geluk is geweest???

Ben beniewd na jullie gedachtes hierover!

2. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik probeer zo gezond mogelijk te leven. Al schiet dat er nog wel is bij in. Ik neem er verder niet echt iets extra's voor in omdat ik dacht dat dat er niet echt was.

Maar lees dat er bij Etos wel wat te krijgen is. Misschien dat ik dat wel probeer.

Ben ook wel benieuwd naar anderen.

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik slik foliumzuur,etos zwanger worden,supradyn,vitamine d.
    drink veel vocht,eet veel fruit en veel vezels hoopdat t genoeg is??haha

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik let op mijn voeding, dus eet zoveel mogelijk gezond. Verder slik ik vitaal zwanger van Kruidvat, das een voedingssuplement.

Etos zwanger worden heb ik ook gebruikt maar daar werd mijn cyclus nog langer van, dus die zijn bij mij in de prullenbak beland en die komen er niet meer in!

5. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    ik slik capsules Etos zwanger worden,
    en probeer een beetje op mijn voeding te letten. ookal schiet het er soms echt bij in..
    en bereid ik me mentaal voor :p hahahaha.. ja.. oh ja ik laat trouwens ook me vriend
    niet zo veel koffie meer drinken en tevens laat ik hem liefst bijna geen bier meer drinken of becardi of wat ook in zn cola.
    ook minder cola trouwens. :p

ja zijn zaad moet natuurlijk optimaal worden
    en met etos zw. capsules helpt het mijn ei optimaliseren.

eens moet het gebeuren. ik houd hoop (ahum soms niet)

6. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Wat zit er dan in zwanger worden pillen dat het makkelijker maakt om zwanger te worden?
    Ik dacht altijd dat daar gewoon de vitamines (incl foliumzuur) inzitten die goed voor je zijn. Maar of je er vruchtbaarder van wordt...

7. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Om nog even antwoord te geven: ik slik etos zwanger zijn, die had ik nog over van mijn vorige zwangerschap.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    en ik lees op nternet ook trucjes om het te bevorderen...
    zoals: 20min blijven liggen, bepaalde standjes doen/niet doen,
    op een kussen liggen enzv.... doen jullie daar nog wat mee?
    Of vinden jullie dat onzin???? Ik weet het zelf niet zo goed hihi...:D

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik vind het grotendeels onzin. Ik moet na het klussen altijd plassen, dus blijf geen 20 minuten liggen. Met standjes houden we er lichtelijk rekening mee, dat ik bv. niet bovenop ga maar voor de rest nee.

Om even nog in te hakken op waar die capsules van de Etos nou goed voor (kunnen?) zijn: In eerste instantie is het gewoon een voedingssuplement. Alleen er zit een bepaald stofje in, vitex agnus cactus en dat zou bij moeten dragen aan een regelmatige cyclus.

Nou ja, bij mij werkte dit voor geen meter want mijn cyclus werd er nog langer door, dus bij mij liggen ze in de prullenbak!

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    oke, dan zal ik er eens op gaan letten! Dat willen we natuurlijk niet hebben hihi...
    Vond het al apart dat er bij dat clubke alleen maar posieteive dingen zouden zijn hihi

11. onelove

onelove Actief lid

8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    Ik gebruik alleen foliumzuur. Als je gezond eet en leeft lijken mij extra suplementen overbodig!

SUcces

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

wij doen daar wel aan als we er zin in hebben maar we hebben ook alleen maar sex als we zin hebben en niet omdat het tijd is om het te doen dus de ene keer letten we er niet op en de andere keer blijf ik braaf liggen en kom ik nog een paar keer klaar na hem dat schijnt ook te helpen dat slurpt het de zaad verder naar binnen hihihi

13. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hier ook geen alcohol meer! En we zijn allebei op 'dieet' gegaan. Ik slik ook etos zwanger worden en mijn cyclus is er wel degelijk regelmatiger van geworden. Dus misschien dat dat per persoon nog weer verschilt? :D

En wat het omhoog liggen e.d. betreft... Tja... We proberen het wel eens, maar eigenlijk zijn we er beide van overtuigd dat het niks helpt :p Dus heel serieus zijn we dan niet. Ik blijf meestal even liggen en dan moet ik inderdaad ook plassen!

14. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ze zeggen dat als je een jongetje wil je seks moet hebben zo dicht mogelijk bij de ovulatie moet zitten, en een meisje juist niet,
    een meisje is "traag"maar kan 5 dagen leven, een jongen is snel maar leeft aar 3 dagen,

zelf geloof ik er niet in, stel nou dat je op zondag seks hebt, en op woensdag is je ei, en je wilt graag een jongentje.... dus heb je op dinsdag ook weer seks... het duurt een tijdje voor de sperma daar is waar hij wezen moet.. en meisjes leven 5 dagen, dus wie zegt mij dat daar niet al een meisje zit te wachten tot de ei springt en er gauw induikt ;)

het blijft gewoon altijd een vraag of je een jongetje of meisje krijgt :p

15. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hahahaha, lig hier helemaal dubbel :p

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hihi oke!
    Zie dat je morgen mag testen, ben je al ongesteld of nog niet?
    Spannend allemaal he!

17. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

nee nog niet....
    maar ga morgen ook nog niet testen hoor je lichaam kan je goed voor de gek houden zeker als je net gestopt bent:D

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik heb een half jaar lang etos zwanger worden geslikt, maar naast dat het elke keer een crime was om die dingen weg te krijgen (groot!!!) heeft het me niet geholpen. Op een gegeven moment was ik het hele zwanger worden zo zat dat ik ze gewoon weg heb gegooid. Na twee weken ben ik toen begonnen met de gewone foliumzuur tabletjes, en toen was het na twee rondes raak. Ik geloof dus niet in die etos dingen...

Verder zorg ik ervoor dat ik genoeg groente en fruit binnen krijg en goed op gewicht blijf, roken en drinken heb ik nooit gedaan.

19. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Dames,

Ik heb het voor jullie opgezocht. Dit is dus het veel besproken middel wat in die Etos zwanger worden capsules zit.

Lees dit over Vitex Agnus Cactus:

Wel veel, maar dan weten we het ook.

Vrouwelijke hormonen & Agnus Castus
    Bij alle processen die te maken hebben met de maandelijkse cyclus spelen twee hormonen een belangrijke rol: oestrogeen en progesteron. In de eerste helft van de cyclus overheerst oestrogeen, in de tweede helft van de cyclus progesteron. Wanneer deze twee hormonen in onbalans zijn kunnen er diverse klachten ontstaan. Zo kan er door een overschot aan oestrogeen een relatief tekort aan progesteron ontstaan. Dit kan leiden tot allerlei verschijnselen, die bij elkaar pre-menstrueel syndroom (PMS) worden genoemd. Veel vrouwen hebben hier maandelijks last van.
    Symptomen van PMS zijn:
    Vermoeidheid, opgezet gevoel in de onderbuik, 'zich niet lekker voelen', vocht vasthouden en daardoor gewichtstoename (1-3 kilo), hoofdpijn, pijnlijke/gevoelige en opgezwollen borsten, migraine, eetbuien, puistjes, moeite met concentreren, rugpijn, duizeligheid, flauwtes, stemmingswisselingen, depressiviteit, onzekerheid, angst, agressie, spanningen, labiliteit, etc.
    Advies voor vrouwen met hormonale klachten:
    - Vermijd voedingsmiddelen en dranken die een verstorend effect op de hormoonhuishouding hebben en/of belastend zijn voor de lever: Koffie, zwarte thee, cola, alcohol, suiker, junkfood, witmeelproducten, melkproducten en vlees/vleeswaren. Melkproducten en vlees (ook kip en gekweekte vis!) bevatten doorgaans resten van synthetische groeihormonen die een negatief effect op onze hormoonhuishouding hebben die bijvoorbeeld bij mannen tot het ontstaan van prostaatkanker kunnen leiden. Koop indien mogelijk alleen vlees en melkproducten van biologische oorsprong of stap over op een veganistisch dieet.
    - Vermijd verzorgingsproducten en cosmetica met synthetische ingrediënten. Veel synthetische ingrediënten hebben namelijk een verstorend effect op de hormoonhuishouding. Ze worden door de huid opgenomen wanneer wij een dergelijk product gebruiken en komen in de bloedbaan terecht. Stap liever over op natuurlijke producten bijvoorbeeld van Weleda, Dr. Hauschka, Lavera of Sante. Deze merken zijn o.a. te koop bij reform- en natuurvoedingswinkels en bij sommige drogisten.
    - Vrouwen met PMS en andere menstruatie klachten kunnen ook beter geen soja producten eten, aangezien sojaproducten plantaardige oestrogenen bevatten en de klachten kunnen verergeren.
    - Drink veel zuiver water. Om de werkzame stoffen door het lichaam te transporteren is water nodig. Hoe zuiverder het water, des te groter de werking. Drink bij voorkeur alleen water dat is gezuiverd met behulp van een filtersysteem. (Bijvoorbeeld een Brita-kan met koolstoffilter of omgekeerd osmose apparaat.)
    - Reinig indien mogelijk uw darmen: de darmen liggen tegen de vrouwelijke organen in de onderbuik aan. De meeste mensen die een normaal westers dieet volgen, hebben enkele ponden oude, in de darmen achtergebleven ontlastingsresten. Doordat de darmen hierdoor opzetten en meer ruimte gaan innemen, raken de vrouwelijke organen in de verdrukking en kunnen er diverse hormonale klachten ontstaan.
    - Reinig tevens uw lever. Vrouwen met hormonale problemen als gevolg van een oestrogeen overschot, kunnen veel baat hebben van een Een- of Vijfdaagse leverreiniging. Een teveel aan oestrogeen moet namelijk worden afgebroken door de lever, waardoor deze harder moet werken dan normaal en overbelast kan raken. Een leverreiniging regenereert en reinigt de lever.

Mocht u extra hulp nodig hebben om uw hormonen weer in balans te brengen, dan vindt u in onze webwinkel hiervoor Agnus Castus & Raspberry formule en Squaw Vine & Fennel formule. Deze tincturen kunnen behulpzaam zijn bij vele problemen die zich kunnen voordoen als gevolg van een onbalans van de vrouwelijke hormonen, zoals bijvoorbeeld pms- en andere menstruatieklachten. Ook vrouwen die gestopt zijn met de pil en hierdoor een onregelmatige menstruatie hebben gekregen, kunnen onze tincturen gebruiken om hun hormonen weer in balans te brengen. Uit recent wetenschappelijk onderzoek is bovendien gebleken dat Agnus Castus zeer effectief is tegen acné die onstaan is als gevolg van hormoonschommelingen.
    Vitex Agnus Castus is een bessensoort die het mediterrane gebied groeit. De laatste 30 jaar is er uitvoerig onderzoek gedaan naar de werking van deze bessen en er is gebleken dat het een grote balancerende werking heeft op de vrouwelijke hormonen. Agnus Castus bessen hebben namelijk een progesteronachtige werking; ze reguleren de hormoonafscheidende klieren om zo een overschot aan oestrogeen te balanceren. Dit kruid werkt het beste als het meerdere maanden (bij voorkeur 3 maanden) wordt gebruikt, alhoewel directe resultaten vaak worden waargenomen.
    Aanbevolen dosering: zie de informatie in onze webwinkel. Gebruik indien mogelijk naast Agnus Castus & Raspberry formule en/of Squaw Vine & Fennel formule ook Superfood. Superfood versterkt de werking van deze kruidenformules. De kruiden in deze formules zorgen ervoor dat een teveel aan oestrogeen en een tekort aan progesteron gebalanceerd worden, om dit te kunnen doen heeft het lichaam zuivere, hoogwaardige voedingsstoffen nodig die makkelijk worden opgenomen; de makkelijkste manier om deze binnen te krijgen is het dagelijks nemen van 1 of 2 eetlepels Superfood. Indien u geen Superfood heeft, doet u er goed aan veel rauwkost en vers fruit te eten, bijvoorbeeld in de vorm van versgeperst sap en salades. Gebruik bij voorkeur alleen biologische groente en fruit, deze bevatten geen resten van toxische bestrijdingsmiddelen.
    Belangrijk: Het gebruik van Agnus castus & Raspberry formule en Squaw Vine & Fennel formule wordt afgeraden tijdens de zwangerschap of borstvoeding.
    Niet gebruiken in combinatie met de pil; het gebruik van dit product kan de beschermingsfactor van de pil verlagen.
    Niet gebruiken in combinatie met medicijnen die een werking op de hormoonhuishouding hebben.
    Niet gebruiken als u last heeft van onophoudende menstruatie.

[​IMG][​IMG]Print deze pagina

20. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Leverreiniging, darmreiniging... wat lees ik nu allemaal? :$ Krijg een Patty Brard flashback...brrr

Als "extra" slik ik van Davitamon Mama Compleet, verder ben ik goed aan het opletten op mijn eten: vitamamientjes, geen junkfood, ik drink bijna geen alcohol meer en ben lekker aan het sporten.

Waar ik wel tegenaanloop: na de sex moet ik altijd plassen, ga ik niet direct dan heb ik geheid een blaasonsteking. Probeer het nu zo lang mogelijk uit te stellen, maar durf het niet te laten "zitten" zeg maar. Hoe doen jullie dit?

Deel Deze Pagina