Normaal heb ik na mijn ei echt hele zere borsten tot aan mijn NOD. Nu heb ik helemaal nergens last van .. Af en toe een hele velle steek in 1 van mijn boobs maar dat was het ! Owja, en erge obstipatie.. En ik weet zeker dat mijn eitje geweest is.. Wie o wie heeft dit ook meegemaakt?
Hoi Firefly, Ik heb hetzelfde! Ik heb een onregelmatige cyclus, maar kan o.a. aan m'n borsten merken wanneer de eisprong is geweest. De cyclus heb ik buikgriep gehad en ik denk dat daardoor m'n eisprong ongeveer een week later was. Ik temperatuur, dus daaraan kan ik het zien. Ik had geen gevoelige borsten en nu zit ik op dag 10 na de eisprong en nu voel ik ze af en toe heel iets, maar lang niet zo erg als normaal. Ik ben erg benieuwd of dit iets gunstigs betekent. Wanneer is jouw eisprong geweest? Mijn luteale fase is heel verschillend, varierend van 7 tot 15 dagen. Dus ik wil nog wel even afwachten tot ik ga testen, als ik tenminste niet ongesteld ga worden in de tussentijd. Mijn bedoeling is om 6 maart te testen, maar ik weet niet of ik dat vol ga houden Groetjes M77
Hoi M77 ! Ik zit nu ongeveer 4 dagen na mijn ei. Normaal heb ik dus meteen na mijn ei zere boobs. Voor jou ook spannend dus ! Hoop idd dat het wat goeds betekend. Ik ga rond 10 maart testen ! Hou me op de hoogte. Liefs
Uitgerekend de cyclus dat ik zwanger ben geworden juist geen pijn aan mijn borsten kwam pas weken later hihi. Inmiddels dus 28 weken zwanger.
Ik heb normaal ook vanaf ei tot NOD pijnlijke boobs, maar nu helemaal niet...Begon al te denken dat er iets mis met me was Maar het kan dus ook positief zijn! Kijk, dat geeft de burger moed! En dat met al die pendels erbij...
IK was in januari gestopt met de pil en ben in juli echt voor een kindje gegaan. Ik had vanaf januari meteen een regelmatige cyclus. En idd pijn aan mijn borsten in de week dat. En de maand dat ik dus zwanger ben geraakt had ik dus echt geen pijn aan mn boobs. sterker nog, ik kreeg na 6 dagen na mijn eisprong alleen steekjes (dus geen krampen zoals normaal) in mijn onderbuik. Die zesde dag heel duidelijk, daarna lichtjes aanwezig tot het moment dat ik ongesteld moest worden. En sindsdien een opgeblazen gevoel. Verder helemaal niks gevoeld. Heb overigens 9 dagen na mijn eisprong al (licht) positief getest met de kruidvat 2 voor 5 testen die dingen zijn erg gevoelig. Succes dames!!!!
LadyK, hij is leuk he! Jouw verhaal geeft me echt moed hoor! Ik heb normaal altijd allerlei symptomen die bij zowel een ongi als een zwangerschap kunnen horen, en iedere keer denk ik dat het raak is en dan is het weer die teleurstelling! Nu voel ik niets, behalve dan wat ongiachtige krampjes in mijn buik, maar die heb ik ook altijd en normaal zelfs meer in deze periode voor eisprong! Dus ik hoop maar dat het deze keer wel raak is, al reken ik nergens meer op!
Mijn bedoeling is om zaterdag te testen, maar ik weet niet of ik dat volhoud. Ik zit dan op 17 dagen na m'n eisprong.
Niet nodig meer om vol te houden We zouden vanmorgen sperma naar het ziekenhuis brengen voor zaadonderzoek. Toen hadden we gisteren het grandioze idee om dan toch nog maar even te testen, want anders gaan we misschien onnodig naar het ziekenhuis en het is toch wel een beetje een drempel om een potje sperma naar het lab te brengen. Dus vanmorgen een test gedaan en hij was positief! Wel heel licht, maar zoals ik overal op dit forum lees: een streep is een streep. Ik kan het nog niet echt bevatten! We zijn nu bijna een jaar bezig en hadden dus net voor onszelf de eerste stap naar het ziekenhuis al gezet voor een zaadonderzoek. Maar dat is dus gelukkig niet nodig! Ik hoop dat alles goed gaat. Ik ga het weekend voor de zekerheid nog een keer testen en dan zo een die ook aangeeft hoelang je al zwanger bent. Heeft iemand hier ervaring mee en kan er mij een aanraden? Nou Firefly en Bebek Istiyorum, ik denk dat mijn bericht voor jullie ook goede hoop kan geven!! Ik hoop het van harte voor jullie. Hou me maar op de hoogte. Ik ben zoooo blij
wwwwaaa gefelicitteeerdd ! Dit geeft zeker moed.. Dank je meid ! En veel succes. Op het forum lees je veel goed ervaringen met CB indicator.
Dank je Firefly, dan ga ik de CB maar kopen! Ik heb de test van vanmorgen bewaard, wel onderin m'n nachtkastje voor het geval er iemand spontaan op bezoek komt! Ik ben nu al heel vaak even wezen kijken en dan komt er weer een glimlach van oor tot oor!! Het streepje is nu wel duidelijker dan vanmorgen, maar is natuurlijk ook niet helemaal betrouwbaar meer na een aantal uur. Maar goed, het is wel leuk om er naar te kijken. Sinds vandaag wel weer gevoelige borsten, bijna net als anders na m'n eisprong, maar nu zijn ze minder vol/groot en er gaat af en toe een steek doorheen. Verder heb ik een ontzettend warme kop. Verder eigenlijk helemaal geen klachten.
Gefeliciteerd M77!!! Laten de andere dames ook weten of het gelukt is in dit forum? Stiekem spiek ik af en toe namelijk toi toi toi
Ik zal het zeker laten weten. Kan over 7 dagen testen, dus denk dat ik volgende week dinsdag een testje ga wagen Tot op heden nog steeds geen zere boobs. Liefs
ik heb ook geen zere borsten in tegenstelling tot de voorafgaande maanden...we maandag en gister beetje zeurderig gevoel in mn borsten en rode wangen...dat gevoel in mn buik is nu weg..mischien innesteling geweest?
Dat zeurderig gevoel herken ik ook ! Af en toe een steek.. En het zou idd een innestelling geweest kunnen zijn. Ik had 2 dagen geleden ineens een hele felle steek in mijn linker lies.. Duurde ook maar heel even ! Spannend he