30 weken zwanger en niks aangekomen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door butterfly83, 20 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hallo!

Ik ben vandaag precies dertig weken zwanger, mijn verloskundige heeft geen weegschaal en aangezien wij in een verhuizing zaten heb ik sinds het begin van de zwangerschap niet meer op de weegschaal gestaan. Vorige week de weekschaal terug gevonden en de meteen de container ingegooit aangezien ik op deze weekschaal niet was aangekomen, dit leek mij onmogelijk aangezien mijn buik gigantisch is. Nieuwe weegschaal gekocht, het gewicht van mijn man klopt en ook bij mijn zoontje geeft hij het juiste gewicht aan. Bij mij geeft hij nog steeds het gewicht aan dat ik ook had voordat ik zwanger werd? Ik vind dit heel vreemd? Bij mijn vorige zwangerschap was ik 17 kilo aangekomen, ben niet een lichte meid (83kilo) en mijn buik is echt groot. Heb wel overgegeven maar niet dramatisch..
    Vind dit toch wel wat raar, gebeurd het vaker dat vrouwen niet aankomen?

groetjes!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Butterfly83,

dat kan inderdaad voorkomen. Ik ken vrouwen die op het laatst echt maar een paar kilo waren aangekomen. Dan heb je misschien (on)bewust gezonder gegeten, meer bewogen, meer energie verbruikt door het groeiende kindje in je buik etc. Zolang je niet lijnt, kan weinig aankomen geen kwaad.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina