Hallo, ik weet niet wat te doen vandaar een nieuw onderwerp hier. Er zijn meiden die mij tips geven en wil toch ook hier even vragen Ik weet niet of het nou zin heeft als ik een test ga doen of dat ik mezelf nou voor de gek houdt met wat hoop dat ik zwanger zou kunnen zijn.. Ik heb 14 april mijn laatste pil gehad. Mijn 1e ongi was van 17 tm 20 april Mijn 2e ongi was van 24 tm 27 mei En nu heb ik dit vorige week gehad: 21-6 bruinig verlies 22-6 bruinig verlies + 's nachts heel klein beetje rood 23-6 's nachts heel klein beetje bruinig en heel klein beetje rood verlies 23-6 heb ik nega getest Mijn kwaaltjes zijn: hoofdpijn, misselijk, dorstig, rommelende buik, winderig, misselijk en vooral erg moe. Bedankt voor jullie antwoord!! liefs laurier.
Hoi Laurier, moeilijk te zeggen of het van een prille zwangerschap is, want het kunnen ook heel goed klachten zijn die bij het ontpillen horen. Zeker met dit warme weer kan je lichaam anders reageren dan anders. Ik denk dat je toch even geduld moet hebben tot je echt denkt over tijd te zijn. Al kan dit toch ook al wel een begin van je menses zijn. Groetjes Brigitte