Hoi meiden.. Misschien weet iemand van jullie dit.. Heb al 2 keer s'nachts erge steken rond me navel gehad.. Lijkt het net of iemand me huid openscheurd ofzow Lijkt ook wel op van die steken in je zij.. dat je dan amper kan bewegen/ademen want anders doet het mega zeer.. Is dit omdat me kindje aan het groeien is?? Dat me huid oprekt? Hoop dat iemand weet wat het is. Bedankt alvast! Liefs Sandra
Ik heb dat ook wel eens, overdag of inderdaad ook s'nachts. Ik denk dat je baarmoeder aan het oprekken is. Het moet allemaal meer ruimte krijgen he! No worries, je bent in ieder geval niet de enige...!
Ik denk idd ook dat het me baarmoeder is.. Zal het woensdag nog even aan de vk vragen.. Maar bij hun is altijd het eerste wat ze denken/zeggen BLAASONTSTEKING.. Heb nu al een paar keer een potje moeten inleveren en toch nooit blaasontsteking (kost wel me eigen risico vd verzekering) en ben bang dat dat nu weer hetzelfde zal zijn.. Maar ja.. Misschien nog meer meiden een idee?
Moet je daar dan niet elke dag last van hebben? Heb het na het plaatsen van dit bericht niet meer gevoeld..
Nee hoor hoef je niet elke dag last van te hebben. Ik kreeg vette steek bij mij navel en dat was een navelbreuk.
Ik had het laatst ook wel een week lang, maar volgens mijn vk was het het oprekken van de baarmoeder. Heb het nu ook nog wel eens, maar niet meer zoals in die ene week.
Ik zou in eerste instantie ook zeggen: groeien van de baarmoeder. Misschien wel goed om even aan de vk te vragen. Wel vreemd dat ze alles eerst op blaasontsteking gooien. Misschien niet aan meewerken dit keer?