bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fayy, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Favy,

Succes vandaag!! Hopelijk zit alles gewoon goed!

2. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    succes vandaag, hoop op een goede echo

3. Heel veel succes vandaag!

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

gisteravond een paar vegen rood maar niet heeel helder ofzo. en daar zat echt een klontje slijm bij :s. maar ze zei dat ik geen stolsels moest verliezen dus maar een stolsel is toch echt een hoopje bloed? nouja. ik schrok er wel van, dat slijm die ik verlies zijn hele dunne sliertjes. en echt gewoon slijm. maargoed. ik ben net wakker en ging naar de wc en geen rood meer.. het is overgelopen in bruin en dit keer weer heel weinig.
    dus ben benieuwd hoe t gaat vanmiddag:)
    vind het erg spannend!:)
    aan de ene kant moet het gewoon goed zitten want heb geen krampen enz! maar ja door dat ietsje rode bloed bij mekaar maar 3 vegenofzo met de dag van donderdag en gisterochtend en avond meegeteld en de rest alleen bruin met slijm en rare bloedhoopjes maar wel zacht. maargoed daar ben ik onzeker door verder niet eigenlijk omdat ze zeiden dat als ik een miskraam zou krijgen ik er wel even anders bij zat.
    maar ik zal het vanmiddag op de echo zien, eindelijk duidelijkheid vanaf donderdag zit ik al te w8e!

liefs :)

5. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    succes vanmiddag!!!!! komt vast allemaal goed!!

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

zoals veel van jullie weten had ik bloedverlies, maar werd steeds gerustgesteld door de verloskundige
    en vandaag mocht ik dan eindelijk een echo.. ons kindje leeft niet meer, ben zo in tranen het nieuws is nog vers mn vriend is niet te troosten :(
    het was al overleden met 9w6d 2 dagen nadat ik me mooie echo in ontvangst mocht nemen met dat mooie hartje en zwaaiende handje
    ik moet wachten tot het kindje zich loslaat en anders zal het er over een week in het ziekenhuis uitgehaald worden. mn echo die ik net gekregen heb heb ik bij dit berichtje neergezet.
    wat zal ik me leeg voelen:( het zal voor altijd mijn sterretje blijven mijn helderste ster aan de hemel elke avond zal ik even omhoog kijken (L)

liefs mij

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Jeetje wat vreselijk!!
    Heel veel sterkte met de komende tijd...

8. Oh nee! Wat verschrikkelijk...:(:(:( Ik had zo'n goede hoop...

Heel veel sterkte en succes en hopelijk kunnen toch veel steun aan elkaar hebben!!!

9. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    heel veel sterkte meid!!!!
    wat erg voor jullie...

10. Fayy

Fayy Niet meer actief

dankjullie wel, kan alleen maar huilen het is zo hard :( sommige doen abortus terwijl het eigenlijk een goeie zwangerschap was maar de mensen die zo hard knocken en zo graag willen die krijgen dit :(
    ben zo ontroostbaar.
    ik ben bij me vriend zitten hij is echt helemaal kapot :(
    liefs, bedankt voor de lieve woordjes

11. Ja die gevoelens zijn heel herkenbaar meis... Nogmaals een hele dikke knuffel!

12. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    heel veel sterkte allebei!!

13. Fayy

Fayy Niet meer actief

dankjulliewel nogmaal doet me goed dit allemaal te lezen

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Heel veel sterkte! Ik weet precies hoe jullie je moeten voelen! Wij hadden afgelopen woensdag een goede echo met kloppend hartje enz
    en ik had wat bloedverlies (geen krampen enz)
    En donderdag heb ik al een miskraam gehad.... :(

Doe rustig aan en praat erover dat helpt zo! Stop het niet weg....

15. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Heel veel sterkte meid:(

16. Fayy

Fayy Niet meer actief

pff heel veel sterkte meissie :(
    ik had ook geen krampen:(
    het is zo oneerlijk.
    we waren er dit keer eigenlijk niet bewust mee bezig ik zei we doen waneer we t doen en dan zien we t wel ik ga niet meer exact op juiste dagen klussen heb t liefst eerst me opleiding af etc. maar raakte toch zwanger van dit wondertje en geloof me, hierna gaan we lekker verder met een kindje hoor gelijk waneer me lichaam weer schoon is en k goed ben uitgerust en alles.
    het is het allemaal zo waard het doet zoveel met je en dit vlindertje zal dan over zn broertje/zusje waken (L)
    bij ons is t kindje overleden 2dagen na die mooie echo.
    word jij gecurreteerd? k moet eerst een week wachten maar ik hoop zo dat het eruit komt dan kan ik afscheid nemen en het begraven.
    ik ga zo naar de winkel een mooi lijstje kopen voor de echo fotos en het knuffeltje die we voor t kindje al hadden gekocht zetten we erbij.

het is zo hard :(

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

Bij mij is het de volgende dag helemaal compleet eruit gekomen ik wil het woensdag aan de HA laten zien omdat er nog iets bij zit wat ik niet weet wat het is.

En dan begraven we het in de tuin...

Wij hopen ook weer snel zwanger te raken het verlangen was al zo groot we hebben er 2 jaar en 2 maanden op moeten wachten en dan gaat het fout...
    Het verlangen is nu alleen maar sterker geworden! Ik wens jou al het goeds toe in deze moeilijke tijd!

Liefs

18. Fayy

Fayy Niet meer actief

hoop dat het bij mij ook door gaat zetten en dan bewaar ik het ook en begraaf ik het!
    ik wens jou ook super veel sterkte dat je maar snel weer zwanger mag raken, ons verlangen is ook echt heel sterk geworden nou.
    liefs

19. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hoi fayy,

Wat een vreselijk naar nieuws. Weet hoe je je voelt. Heb precies hetzelfde meegemaakt. Ons kindje was alleen iets kleiner nog. 8w3d. Ook goeie echo´s gehad met een kloppend hartje en een week later ineens naar nieuws. Bij mij is alles er zelf uitgekomen. kan wel vertellen dat ik het lichamelijk en emotioneel heel zwaar vond. Ik heb ook echt 6 uur weeen gehad. Nu ben ik inmiddels al een keer ongesteld geweest en mogen er van je gyneacoloog weer helemaal voor gaan. Toch maak ik me nog steeds druk waarom het nou fout is gegaan. Ligt het aan mij? Of was er iets niet goed met het kindje? Zullen het nooit weten. Wij zijn ook nog vrij jong. Ik ben 22. Dus uitgebreide onderzoeken beginnen als ik nu nog een keer een miskraam krijg. Word bij de volgende zwangerschap ook wat meer in de gaten gehouden. Wel geruststellend. Hoop dat iedereen snel een gezonde zwangerschap heeft en nog belangrijker een gezond kindje in je armen.

20. Fayy

Fayy Niet meer actief

ach jeetje, het maakt nie t uit hoe oud het kindje was het is en blijft je kindje en het blijft ellendig om dat gewoon maar te verliezen
    maar aan een miskraam is helaas niets te doen, het kindje groeide niet goed of mankeerde wat en dan kiest de natuur om de zwangerschap af te breken zodat het ook op natuurlijke wijze naar buiten kan, lang niet voor iedereen word natuurlijk ook gecurreteerd als het er met een week nog niet uit is, maar toch de natuur heeft dit bepaald en je kan er echt niets aan doen ga je asjeblieft niet schuldig voelen! het zal altijd over je waken! en dat denk ik ook bij ons kindje, het zit nu nog in me buik, weet je hoe gek dat is? heb wel steeds meer krampen en net een druppel bloed hoop echt dat het snel doorzet maar het klinkt zo lullig:(
    meestal als ik las dat iemand een miskraam had gehad dacht ik heel vaak van. jeetje dat is echt klote enz. maar kon me niet voorstellen hoe verdrietig mensen er van kunnen worden want ik dacht ach het heeft niets geen hartje enz, maar dat was toen! en weet nu natuurlk dat je vanaf 6 weken bloedverband heb met het kindje en hetkindje een hartje heeft. en weet nu echt hoe zwaar het is. en lees ook vele met meerdere miskramen, heb alle respect voor ieder die ooit een mk gekregen heb of wel meer, het is zon zware tijd:(

meis ik zeg, ga dr lekker voor!:) en ik hoop op een mooi wondertje voor je!
    mijn cyclus is trouwens onrgelmatig maar voor ik zwanger raakte deed ik t gewoon om de dag soms 2 dagen 8tr mekaar ook voor het eerst he! want meestal wachtte ik paar dagen of had ik geen zin of wat dan ook , dan kwam het er iig niet van. maargoed ik dacht als t komt komt t. heb wel paar maanden bewust optijd sex gehad enz( wat kd 8 dat optijd was ivm cylcus) maar ja die laatste was 140 ja dan kank nite weten hoe en wat en raak je al snel de kluts kwijt maar ga ook ovulatie testjes bestellen een boel:D en dan na alles gaan we er weer voor en ga ik al vanaf 8 dagen na me menstr testen ofzo , zodat ik niet te laat ben enz. want ik weet dat we zwanger kunnen worden dat heeft het wondertje maar mooi bewezen:)
    dacht altijd dat ik het nooit zou worden namelijk.
    het komt goed
    duim voor ons maar ook voor andere die voor een kindje gaan dat die snel een gezond kindje mogen hebben.

* op mn laatste echofoto zie je trouwens gewoon de handjes echt zo lief. en het was 2 dagen na de eerste goeie echo overleden maar toch heeft het in die 2 dagen heel wat bewogen.
    stiekem hoopte ik dat er niets uit zal komen dus dathet vruchtje in me zou blijven en dat dan in t zhuis zou blijke da tt hartje gewoon klopt. maar ja helaas de berekening is daar veeeeeel te klein voor al was het nou 12 weken precies berekend (want vandaaag eigk 12e3d) dan dacht ik nog van nouuuuu... :p hihi
    achja het is niet anders.
    heb net een lijstje gekocht!
    onderste foto is van toenstraks. je ziet de handjes miss niet goed maar hier thuis wel gewoon en als je uitvergroot.
    heb m hieronder neergezet
    kan zijn dat dit hele verhaal verschillende kanten opgaat maar voel me gewoon niet prettig:(
    ben lekker even wat eten en met me mannetje zitten

liefs!

Deel Deze Pagina