Hee meis, Wat een k*t nieuws!!!! ik wil je heel erg veel sterkte wensen voor de komende tijd, en neem vooral je rust je lichaam heeft het nodig! kan er helaas over mee praten zoals je miss nog wel weet... en dat weekje rust heeft me toen heel goed gedaan. Nogmaals heel veel sterkte, ook voor je vriend! Liefs
we hebben een mooi plekje in de huiskamer gemaakt en krijgen zoveel steun echt geweldig alleen de drang voor nu weer een kindje is zo groot, als alles weer op rij is gaan we er bewust voor, deden we al eens maar toen even gestopt en gewoon zwanger, dit wondertje heeft me laten zien dat we het kunnen! dus ik w8 rustig af, met veel verdriet en dan geven we het een super mooi plekje. en ooit zal het waken over zn broertje/zusje mochten wij weer t geluk krijgen zwanger te raken. miss stom maar vandaag ga ik ovutestjes bestelle want me cyclus is zo rot. en nee we gaan dr niet meteen voor hoor eerst alles eruit en me beter voelen hebben jullie dat ook die dit herkennen? snel weer zwanger willen worden? ik denk ook van ja het is de natuur, maar ja wat de natuur nu besloten heeft is wel zown keiharde klap. wist nog wel hoe goed het hartje klopte van ons kindje & weet niet of ik dat hier al neer gezet heb want volgens mij val ik tig keren in herhaling maar het is opdezelfde dag gestopt met leven als me oma.. precies zelfde datum alleen oma dan paar jaartjes eerder, zo apart. liefs
en savonds gaan de kaarsjes aan had hier het licht ff aangedaan want anders zie je een flits op het fotolijstje, hhihi
Lieve Fayy!! Wat een vreselijk nieuws zeg!! ik weet precies hoe je je voelt,... wij hadden een echo met 6 weken en 8w4d en ook hartje gezien enzo,... ik heb geen bloedverlies gehad of wat dan ook, voelde mij super zwanger, en bij de 12 weken echo bleek het hartje gestopt te zijn met kloppen,...vreselijk! Bij mij kwam het niet vanzelf en ik ben gecurreteerd,... Ook deze moeilijke fase moet je doorheen, heel veel sterkte!! Goed dat je een lijstje neerzet enzo, verwerk het op jou manier! Dikke knuf!
heel veel sterkte ook.. en dan heb je zulk goeie moed en dan is het kindje niet meer in leven ik duim voor je op snel een wondertje. we verwerken het op ons manier.. maar vind het zoiezo mooi om een paar fototjes van ons kleintje te hebben voor altijd wil er naar kunnen kijken iedere dag, en wil er mooie kaarsjes bij aansteken. kan eigk niet w8e tot we weer door mogen gaan voor een 2e.. al klinkt t hard, zo bedoel ik het niet. want zijn zo verdrietig liefss
Ik herken je gevoel heel goed hoor! (En ik denk andere mama;s met mij). Na degeboorte van mijn eerste dochtertje (23 weken) wilde ik ook zo snel mogelijk weer zwanger worden. Je hebt even mogen ervaren hoe het is he... Dus geef je lichaam even goed de tijd en je geest ook, je merkt zelf wel weer als je er weer klaar voor bent! Succes en sterkte!
Heel veel sterkte Fayy. Heb het zelf ook meegemaakt. Geen bloedverlies gehad alleen een heel klein beetje bruin. Toen de 12 weken echo...geen kloppend hartje meer gezien, het kindje was overleden met 8 weken en 5 dagen. Toen besloten om een curretage te doen, omdat ik "al" 4 weken gewacht had tot het vanzelf zou komen. Nogmaals veel sterkte en denk goed aan jezelf, neem de tijd om het te verwerken. Wat hebben jullie het gedenkplaatsje mooi ingericht. Knap van je! Liefs Ike
ik weet niet of het je gerust stelt oid. maar mijn kleine glimmeke is opgericht nadat ik een vmk heb gehad het schijnt dat je dan extra vruchbaar bent geloof ik geef jezelf ondanks dat je snel weer zwanger wilt worden toch goed de tijd om het verlies te verwerken. ik was van mijn 1e mk ook heel nuchter en had zoiets van het is de natuur, we kunnen er niks aan doen (is natuurlijk ook wel zo) maar ik kreeg naderhand nog een flinke emotionele klap erachteraan. helemaal toen het ook nog een poos duurde voor het weer raak was en je om je heen iedereen zwanger ziet worden. meis, in ieder geval veel sterkte de komende tijd
bij mij begon het ook met bruin nu afentoe weer wat rood hoop zo dat t doorzet heel erg bedankt, en dat gedenkplaatsje zijn we ook trots op dat we toch ons kindje elke dag kunnen zien ik zie dat je zwanger bent, wat geweldig, gefeliciteerd, heeft het lang geduurd na je miskraam? misschien een stomme vraag maar lees veel dat mensen een mk krijgen en dan best snel zwanger zijn liefs
hee hee, je was dus zegmaar direct zwanger maak ik op uit de eerste zin? later zie ik dat het even duurde of bedoelde je dat voordat je ongi komt? kan je trouwens zwanger raken voor je ongi word? want ja de vruchtbare dagen komen voor dat je ongi word lijkt mij. sorry maar een vraagje en ken wel een paar die zwanger zijn heb t er nu beetje moeilijk mee, maar goed ben wel erg blij voor ze dankjewel
23 weken jeetje, wat vroeg en dan zal je toch denken dat het goed gaat enz na 12 weken, t kan altijd fout gaan maar wat erg je kindje is dan al over de helft ik merk indd vanzelf als we er weer klaar voor zijn jij al bezig? liefs
ben mn telefoon vergeten bij mn moeder vandaan, nu is er vandaag gebelt ( nou ja onderhand gister ) en me broertje nam op en die zegt dat er een mevrouw heeft gebelt over het verlies van me kindje, rouwproces ofzo iets? en dat ze vrijdag terug belt. huh dacht ik, hebben jullie dit ook gehad dan ? de vrouwen die ook jammer genoeg een mk gehad hebben?
heb vannacht zoveel buikpijn gehad en bloedverlies, ben net pas wakker want ben wakker gelegen van de pijn en verdriet. net toen ik naar de wc ging had ik nog steeds erg veel bloed en zaten donkere stukjes in me plas en grote stukken bloed op mn wc papiertje. heb t door gespoeld denk niet da tt het kindje was, als dat wel zo was zou ik nu erg gek worden. heb met een ander wcpapiertje gewreven om te kijken of dat het vruchtje was, de verloskundige legde me uit hoe ik het kon weten dat dat het vruchtje was zegmaar. pff het begint toch echt te komen denk
kan iemand me op dit even een antwoord geven heb trouwens uitslag van me bloed niet meer te horen gekregen maar ja straks komt er wel een rotziekte uit en dat ik daarvoor gebelt was ofzo ( wat erg ben ik) , maak me dr gek mee. dus vraag me zooo af of meerdere meiden zijn gebeld na hun verlies dan hoef ik me iig geen zorgen te maken
ja ik was gelijk weer zwanger, er heeft na mijn mk geen druppel bloed of andere rare dingen meer gevloeid. 2 dagen voor mijn waarschijnlijk nod uit nieuwsgierigheid getest en het waren knalstrepen maar uit echo's blijkt dat het gewoon van de bevruchting na de mk is geweest, ik heb namelijk gewoon netjes mijn ei op tijd gehad daarna
bij mijn eerste miskraam (6,5wkn) mocht ik een echo tussendoor laten maken om te kijken of het echt een mk was en of alles eruit was. de vk was wel heel overdreven vriendelijk (ze klonk heel voorzichtig, net als mensen bij begravenissen hebben) ik mocht altijd even bellen als het emotioneel niet goed ging maar verder heb ik niks over rouwverwerking gehoord.