ik had de verloskundige gebelt maar niemand die er wat van af wist. maar zat ff na te denken heb een blije doos enz aangevraagd wel meer van die pakketjes misschien dat ze me hebben opgebelt om het op te halen en is dat het
Heey fayy Ik lees net je verhaal.. Wat kut zeg!! Het klopt dat je na een miskraam snel zwanger kan raken.. Heb ik ook gehad.. ben tussendoor niet ongesteld geworden maar direct zwanger.. Maar jij was al wat verder dan mij. Ik zou echt de tijd nemen om alles even op een rijtje te zetten en rustig aan te doen! Je hebt vast nog tijd zat (schat ik) En van dat telefoontje zou ik niet weten. Maar zou me daar al helemaal geen zorgen over maken. Als het belangrijk is dan bellen ze vast snel weer of hadden ze al gebeld. Sterkte meis!
ben juist me telefoon vergeten! maar denk van de blije doos of wat dan ook niet dat k me kan herinneren dat ik me nummer heb doorgegeven maar kan zo maar dat is mooi dat je het zo snel weer bent! maar ja straks test k positief terwijl t hormoon van deze "zwangerschap" er nog in zit :O ja ben nog jong maar toch hopen we
Lieve Fayy, Bij mij heeft het niet lang geduurd voordat ik weer zwanger was. Heb na de curretage 3 weken lang bloed en bruin verloren. We hebben de 1e ronde na de curretage niet geklust en ben na 35 dagen weer ongi geworden. De maand erna na 31 dagen ongi geworden en daarna zwanger. Ik hoop voor je dat het snel afkomt! Sterkte.
Dat zou kunnen.. Zou er niet al teveel mee bezig zijn en nergens op hopen.. Laat het lekker op je af komen! Dan komt het snel genoeg! Je weet dat je zwanger kan raken dat is al heel wat toch
net terug van het ziekenhuis, van 07:00 tot 13:00 wee-en gehad. en steeds pijnlijker d8 dat ik dood ging en dan ook nog een vloedgolf van vruchtwater schrok me rot dat dat zoveel kon wezen. in het ziekenhuis zou ik gecurreteerd worden omdat het echt zoveel pijn deed dat zou dus een dag opname worden. waren we eindelijk aan de beurt moest ik naar de wc en ben toen op een natuurlijke wijze " bevallen " van ons vlindertje en wat was het al groot wel 10 cm ongeveer en best breed dan heb ik het over met de placenta en al . het is naar t laboratorium voor onderzoek zodat we weten of het " zomaar" is of door een stofje in t lichaam dat snel een miskraam kan veroorzaken.daarna nog een onderzoek gehad met eendenbek en zijn er stukjes placenta uitgehaald ook voor t lab, het was een heftige dag! zoveel pijn heb wel 3pogingen gedaan de auto in te komen! en op me sokken naar het ziekenhuis zo pijnlijk kon haast niet lopen, liep ik later met me sokken door het ziekenhuis. vind het aan de ene kant zo gemeen. want durf te wedden dat ik net zoveel pijn had als ieder ander die bevalt van een gezond kindje, alleen komt er bij mij iets uit dat een stuk kleiner is maar bedoel dus de wee-en ik durf echt te wedden dat het bij mij zeker niet minder pijn deed als bij andere vrouwen, oke elke bevalling is anders maar mocht je heftige pijn hebben,ik had dat ook. zo raar en da tik vruchtwater verloor. hoe kan dat dan denk ik. praat met iemand die 8 weken zwanger was en mk heb gehad en geen vruchtwater had. het was me een heftig dagje wel en ben trots op mezelf dat het op natuurlijke wijze gelukt is. we weten dat we zwanger mogen worden en we weten dat we het kunnen e ndie wee-en kunnen doorstaan. handig voor een volgende zwangerschap misschien dat ik al het idee heb natuurlijk. alleen hopen dat ik die keer wel met een kindje naar huis mag gaan mocht er uit de test blijken dat er een stofje in me lichaam zit die extra kans maakt op een miskraam en dat mocht ooit gebeuren dan maak ik gelijk een afspraak om te curetteren want dit, dit was gewoon dodelijk eng en dan overdrijf ik niet valt wel beetje een last weg, mn kindje zit veilig en heb het niet meer in me buikje zitten want dat was zooon raar gevoel heb nog ruzie gehad gisteravond met me vriend over waar we het begraven enz. daarover hoeven we ons niet meer druk te maken het i snaar laboratorium, iemand ditzelfde gehad? dat het ook werd " opgestuurd " liefs een troste fay maar ook verdrietig
Sterkte meid het is heel heftig allemaal! Bij mij is het nu precies een week geleden dat ik een miskraam gehad heb met precies 9 weken (de dag ervoor leefde het kindje nog) Maar ik heb helemaal geen pijn of krampen gehad en het kindje kwam met vlies en al eruit dus helemaal intact gelukkig gewoon spontaan. Nu rustig aan doen en geef alles een plekje en praat er over dat lucht zo op! Liefs
ik praat er genoeg over en kan t bij iedereen kwijt alleen voel me soms een zeur en heb nog steeds pijnlijke krampen " naweeen?" ben blij voor je dat het echt heel natuurlijk gegaan is en je geen pijn had of krampjes. had het mezelf ook graag toegewenst heb trouwens pilletjes voor me baarmoeder artrothec 50 ofzo 3maal daags innemen
tja bet heftig met al die pijnen ik moet eerlijk zeggen bij mijn mk's had ik ook behoorlijke krampen hoor! maar ik ben nogal en bikkel en weet ze op 1 of andere manier goed op te vangen klinkt misschien heel wrang maar 1 heel klein voordeel heb je wel, je weet nu hoe weeen aanvoelen, mocht je over een tijd een gezond kindje op de wereld gaan zetten. dat je vruchtwater verloor zou best kunnen denk ik, er zal vanaf een bepaalde week vruchtwater aangemaakt worden (ik las gisteren dat het na week 13 steeds meer gaat worden) veel sterkte nog meis
het was ook verschrikkelijk en indd weet nu hoe wee-en aanvoelen. het is gewoon zo lastig. maar het kleintje zit niet meer in me buik maar is nu in goede handen. mis het kleintje nog. bedankt voor de lieve reacties. glimworm: kon ze ook goed opvangen. maar aan t einde kon ik niet meer lopen en deed paa rpogingen de auto in te komen. en kon echt echt echt niet meer, had t gevoel dat t zou komen maar had nog een tijd geduurd. ben trots op mezelf dat ik dit zo heb gedaan, liefs
ja dat kan ik me best voorstellen! ik heb zelf tijdens mijn eerste ongiedagen al zoveel last van bloedverlies dat het voelt alsof de kraan wijd openstaat Kun je nagaan hoe dat met een (verdergevorderde) mk zou zijn Zo te horen heb je je kranig verweerd en gedaan wat jij vond wat het beste was en dan maakt het echt niet uit of je er 3x over doet om de auto in te komen, je hebt er alle redenen voor gehad
verlies nog steeds wel wat bloed, maar stukken minder heb nu ook pillen voor me baarmoeder, maar steeds alsk m neem dan hebk diaree. nog 3 daagjes slikken ben ik er van af je baarmoeder gaat samen knijpen van die pillen, echt zeer. ik vond dit indd het beste en ben zo trots op mezelf en op me vriend. blij dat we ons vlindertje nog hebben kunnen zien liefs x