ik krijg ook een miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by lautjep, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lautjep

lautjep Niet meer actief

met bijna 7 weken kreeg ik zondag buikpijn en een beetje bruin verlies.
    Ze hebben toen een echo gemaakt en het was duidelijk geen hardslag dus er kwam een miskraam aan.
    Maandag wou mijn eigen gyn mij nog even zien en heeft weer een echo gemaakt de uitdrijving was al begonnen en het zat al over de helft van mijn baarmoeder. De bovenkant zat al vol met bloed.

Heeft iemand een idee hoe lang het gaat duren voordat het echt doorbreekt? Ik ben nu thuis van mijn werk op advies van de gyn oimdat hij verwacht dat er veel bloed gaat komen maar hoe lang duurt het nog?

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Mijn ervaring is dat het vanaf het eerste bruinverlies ongeveer een week tot anderhalf duurt tot het los komt.Maar elke lijf is natuurlijk weer anders.Maar als ze op de echo al hebben gezien,dat het al in gang is zal het echt niet zo heel lang meer gaan duren.
    Heel veel sterkte met alles.

3. Alita

Alita Niet meer actief

aaaahhhhhh nee meid wat erg voor jullie...

Heel veel sterkte .......

4. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sterkte ermee!!
    Ik heb zelf uiteindelijk geen spontane miskraam gekregen maar een curretage aangezien het vruchtje gestopt is met groeien met 8 weken ongeveer maar de vruchtzak en alles nog in tact was en dus geen miskraam op gang kwam.
    Na de curretage heb ik 1,5 hevig gevloeid en 2 dagen wat bruinverlies. Toen was het over.

5. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk voor je, heel veel sterkte!

Het is afwachten hoe het bij jou zal verlopen.
    Ik heb 2 keer een miskraam gehad die begon met bloedverlies. Dat bloedverlies hield wekenlang aan en toen heb ik voor een curretage gekozen, omdat afwachten voor mij psychisch te zwaar werd (ik wachtte inmiddels al bijna 6 weken).
    Mijn laatste miskraam werd ontdekt tijdens een echo. Het bloedverlies bleef maar uit en toen is er weer gecurreteerd. Na de curretages licht bloedverlies, geen lichamelijke klachten.

6. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Verschikkelijk....Heel veel sterkte!!

Hier gaat het ook mis, gister wat helder bloed verloren, wel zonder kramp maar voel dat er iets niet goed zit.

7. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Star, ik duim voor je dat het loos alarm is. Heel veel sterkte ook voor jou.

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Jeetje meid

Ik weet echt even niet wat ik moet zeggen!

Vind het zo erg voor jullie!

Sterkte!

9. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bah wat naar :(
    Veel sterkte maar evengoed succes, misschien zit het toch nog goed en komt het bloed ergens anders vandaan.

10. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hey

Bij mij begon de bloeding op donderdag avond en maandag nacht ben ik het vruchtje enzo verloren..
    Ik heb daarna nog 5 dagen gebloed en toen was het bij mij voorbij.

Heel veel sterkte!
    Liefs Joy

11. Rosalietje 79

Jul 28, 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij begon het vorige week dinsdag met bruinverlies. Donderdagochtend bloedverlies en op de echo van die dag bleek al dat m'n baarmoeder het aan het opruimen was. Begon die dag ook heftig te bloeden. Bloed nog steeds, al wordt het steeds minder. Maandag een controle-echo gehad en baarmoeder is al schoon en baarmoedermond gesloten.

12. lautjep

lautjep Niet meer actief

bedankt voor jullie reactietjes. Ik ben nog steeds aan het wachten. Ik begin nu wel last van mijn buik en rug te krijgen dus ik hoop dat het snel doorbreekt. normaal gaat een week zo snel maar als je aan het wachten bent op iets naars dan duurt het zo lang.
    ga denk ik maar even de afwas doen en stofzuigen mogelijk komt het dan op gang

13. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Knuff voor jou meid! Wachten is op deze manier idd niet fijn :(

14. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Hoi Meiden,

Hier vanmorge een echo gehad met een mooi kloppen hartje.
    Geen duidelijke oorzaak van de bloeding en dat maakt me dan toch nog een beetje onzeker. Maar een kloppend hartje is toch wel een goed teken zei de gyn. Dus nu maar hopen op een goede zwangerschap.

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    1,769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    oh gelukkig zeg!! Hartje klopt niet voor niets en zou ook niet te onzeker zijn,...kan altijd wat bloedverlies hebben,...dus gewoon proberen te genieten nu meis!

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Heel veel sterkte Lautje...

17. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Heel heel veel sterkte meis! :(:(:(

Ieder lichaam reageert inderdaad anders.
    Met 7 weken bleek dat ik een miskraam had.
    Ik voelde echter niets.
    Ik was wel meteen van de kaart, toen het verteld werd door de gyn.

Met 14 weken kwam het nog niet vanzelf op gang, dus toen toch een curettage besproken en gepland. Week 16 dus.
    De nacht voordat de curettage plaats zou vinden, begon het bij mij op gang te komen. De brokken kwamen bij mij echt naar buiten. Ik had gewoon weeën.
    Toch moest ik van het ziekenhuis de curettage door laten gaan, want niet alles was weg. Dezelfde dag is toch de curettage gedaan.

Toen had ik twee dagen geen bloedverlies en toen heb ik 10 dagen achtereen flink bloed verlies gehad.
    Nadien heeft het 6 weken geduurd, alvorens ik gewoon ongesteld werd.

Daarna weer verder gegaan (met wel verdriet uiteraard) met het zwanger worden.
    Aan mijn banner kan je zien, dat het gelukkig gelukt is.
    Al heb ik wel t/m 15 weken bruin bloed verlies gehad.

Nogmaals heel veel sterkte Lautje :(

Share This Page