@Zustertje, ja je hebt het vaak zelf wel aan het rechte eind! Ik zie trouwens dat je heel veel aan het afvallen bent, heeft het misschien ook daarmee te maken gehad? @Cossy, hoeveel bloedverlies had jij en hoeveel weken was je toen? Ja ik lees meer berichten over mk, bij de een is het heel even bruin en daarna gelijk rood en komt alles er meteen achteraan en bij anderen is het een week bruin en gaat het vruchtje er niet vanzelf uit. Het is allemaal zo raar! Je hebt al 2 kindjes zie ik, had je daar ook bloedverlies bij? Sorry voor al die vragen, maar het helpt in mijn onzekerheid
@Linn dat ik door het afvallen een miskraam gehad heb? De dag van mijn NOD testte ik positief en vanaf die dag niet meer afgevallen tot de dag na mijn miskraam toen ben ik gelijk weer begonnen. Maar daar kan het in elk geval niet door komen hoor gelukkig niet @Miskraam ik heb weinig bloedverlies gehad tijdens miskraam had wel een maandverband in maar die bleven gewoon schoon alleen tijden het plassen kwam er bloed mee en bij afvegen. Het is echt niet te vergelijken bij de een gaat het zo en de ander maakt uren weeën mee tijden een miskraam. Is eigenlijk niks zinnigs over te zeggen.
Ik heb vorige week een mk gehad met 11weken en bij mij begon het al met gelijk rood bloedverlies en had ik een inlegkruisje nodig welke na een paar dagen toch werd vervangen door mandverband. Het waren echte rode draderige slierten( sorry voor de details) en ik heb geen moment bruin bloedverlies gehad.... Succes vanavond en ik hoop op een mooie echo voor je! Liefs Joy