Wat erg Inge, ik heb net precies hetzelfde meegemaakt. realiseer je dat als je een vmk krijgt met 5 weken het logisch is dat je niet zoveel verliest he? Omdat de zwangerschap dan nog maar net begonnen is is er nog niet zoveel weefsel. Veel sterkte!
De hcg waardes hebben vandaag alles bevestigd. Dinsdag was het 22 (is al erg laag voor 5 wkn zwanger) en gister was het 5... Het vloeien lijkt nu zo goed als helemaal te zijn gestopt. Heb nog wel buikpijn. Gister kreeg ik ook te horen dat de kat van mijn ouders (10 mndn oud) die 10 dgn bij ons heeft gelogeerd toen zij op vakantie waren gister is overleden...in laten slapen, was dood en dood ziek, niets meer aan te doen Een vriendin van mij kreeg gister de uitslag van het bevolkingsonderzoek op baarmoederhalskanker....uitslag was niet goed. Ze wordt nu doorgestuurd naar de gyneacoloog....ze is pas 30. Wat een kut jaar is dit (sorry).... Lichamelijk gaat het nu wel wat beter met me, maar emotioneel voel ik me een wrak. Zoals ik me nu voel wil ik helemaal niet meer zwanger worden. Ben te bang dat dit weer gebeurd
Heel veel sterkte Ingef. Je krijgt ook alles tegelijk het is niet eerlijk. Sterkte met het verwerken van je verlies. Dikke knuffel
ha meid, was even je verhaal mee aan het lezen en begrijp volkomen hoe jij je voelt, ik heb sinds woensdag een licht rose veeg gehad en donderdag tot nu heeft het bloeden zich doorgezet en bij een inwendige echo gisteren was er niets te zien en met een vaginaal onderzoek was goed want de baarmoederhals was dicht, dus hier ook heel veel vraagtekens en veel verdriet.. je valt ineens in zo'n diep gat wat gewoon niet te bevatten is, ik krijg komende maandag de uitslag van mijn hcg hormoon, maar ook ik heb het lood in mijn schoenen zitten en dat terwijl ik me ook nog zo zwanger voel!! ik wil je heel veel sterkte wensen!!
Hey Bouvy, sterkte.....hoeveel weken ben je zwanger? Ik heb me vanaf het begin af aan zorgen gemaakt. Omdat ik me niet zwanger voelde...weinig kwaaltjes had. Bij mij wilde ze nog geen echo doen, omdat ik te kort zwanger was. Gelukkig werkte m`n huisarts mee aan het hcg onderzoek. Het gaat nu beter met me dan van de week. Die onzekerheid is erger dan weten dat het fout is.... Ik wens je veel sterkte met wachten meid! Laat je wat van je horen als je het weet? Ik ben het boek 'ongekend verlies. Wat als je zwangerschap misloopt?' aan het lezen. Dat vind ik erg fijn...staan tips, ervaringen, informatie ed in over mk, vroeggeboorte, doodgeboorte en sterfte na de geboorte.... Het geeft mij steun...
fijn om te lezen dat je ergens steun uit kunt halen.. want momenteel zit ik nu in het dubio allemaal.. ik ben 5 weken en 6dgn volgens de berekening van mijn laatste menstruatie.. ik werd gelukkig meteen doorgestuurd voor een inwendige echo, maar ook met de vraagtekens naar huis gestuurd.. maandag weet ik wat het hcg waarde is en dan maar van dag tot dag aankijken, ik verlies wel nog bloed, maar totaal geen krampen en dat is wat het allemaal zo raar maakt..
Ik heb morgen ook een echo, alleen dan om te kijken of de miskraam compleet is geweest... Ik hoop het echt...anders komen die nabehandelingen er ook nog eens bij. Ik was echt helemaal klaar met zwanger zijn en zwanger worden...dacht echt laat dan maar! Dit niet nog eens...Maar gister was ik op een verjaardag...2 dikke buiken en een leuk jochie van ruim een jaar oud....dan kriebelt het wel weer. Ik ben zo kwaad! Dat na alles wat er gebeurd is dit ook nog eens gebeurd...kwaad dat mijn 2 schoonzussen (ik ben blij voor hun en gun wat ik nu heb meegemaakt niemand!) allebei ruim de 30 zijn gepasseerd en snel zwanger raakte en bleven! Ik ben kwaad omdat ik zo had uitgekeken naar verlof in de zomer en dat me afgenomen is. Dat wij een kindje zouden krijgen in een periode waarin bijna niemand van de familie jarig zou zijn (wij hebben tussen eind juli en half november verschrikkelijk veel verjaardagen!)... Stom he, dat ik daar kwaad om word..... Sterkte morgen meid....ik zal aan je denken!
hoi meis, hier dit weekend het vruchtje verloren en voel me zoooo leeg niet normaal.. maarja, het mocht niet zo zijn hou ik me dan voor, maar dan komt ook ineens het kwaad gevoel opzetten etc.. en dan zie je het allemaal niet zo helder als de afgelopen dagen.. ik heb straks de afspraak bij de gyn en dan hopelijk ook een echo om te kijken of alles eruit is.. maar ik denk het wel aangezien gisteren het bloeden bijna afgelopen was.. pff.. ik zal ook aan jou denken!.. sterkte..
Hallo Lieve meiden, Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd. Ik hoop, dat jullie heel veel steun en begrip van familie en vrienden zullen krijgen.
hier terug van gyn, alles is er uit, had alleen nog een dunne slijmlaag maar dat zou na 2dgn bloeden ongeveer ook weg moeten zijn.. mijn bloeduitslag was hcg 25waarde afgelopen vrijdag, erg laag dus.. bij jou meis? ook alles 'goed' gegaan? (beetje rare woordkeuze momenteel sorry! )
Even om jullie veel sterkte te wensen! Een jaar geleden zat ik waar jullie zateb.na 10 maanden was ik zwanger maar zonder al te veel symptomen.na enkele weken begon ik wat bruin te verliezen en beetje roze maar doordat het niet doorbrak had ik nog hoo.toen ineens een veeg rood..naar gyn en die bevestigde dat het vruchtje gestopt was vlak na de bevruchting,rond 4weken al dus.ikwas 6 weken. Ik was het allemaal zo beu..wilde even niet denken aan kindjes. Maar het mamagevoel won...we zijn na anderhalve maand terug gaan proberen en...terug zwanger.en zie banner!!!! Xxx
Hey Nouvy....wat balen zeg *Knuffel* Wel 'fijn' dat je geen nabehandeling nodig hebt...gaan jullie er meteen weer voor of las je een pauze in? Ik moet om 14.30 naar de gyn +echo...afwachten maar... Wij hebben besloten geen anticonceptie te gaan gebruiken, maar ook om niet gericht te gaan klussen...als het komt, dan komt het, en anders niet. Ik ben allergisch voor latex, dus condooms is geen optie en ik wil niet meer aan de pil. En om nu een spiraaltje te laten plaatsen, voor misschien een paar maanden vind ik ook weer zo wat...
idd fijn dat bij mij alles eruit is.. want daar zat ik ook mee, ik denk oohnee ddl ook nog een curretage, waar ik 'even' niet op stond te wachten..hopelijk bij jou ook alles in orde straks.. sterkte meid!! wij hebben gesloten om even een pauze in te lassen, bij onze vorige mk heeft het bijna een jaar geduurt, en nu (weer) een mk, maar we proberen wel wat positiefs eruit te halen: bijv dat het vruchtje niet goed was omdat het niet heeft doorgezet.. je moet toch ergens hoop vandaan halen toch?.. en genoeg vrienden en familie om ons heen die ons steunen!! mss een leuk project voor 2011 ipv 2010 ik zelf begin ook niet meer met een pil of wat dan ook.. en idd als het komt dan komt het.. nu was ook bij de 2de ronde pats! dusja..
Als er een controle echo gemaakt wordt na een mk, is dat dan altijd een inwendige echo??? Dan kan ik me daar alvast op instellen...
de echo was goed. Alles is 'schoon' en er zijn geen afwijkingen gevonden aan baarmoeder en eierstokken....en nu maar zien hoe het verder loopt...
dat is dan wel posi meid! gelukkig voor je!! ik las net pas je berichtje van gisteren over het onderzoek, die worden idd inwendig gedaan.. nogmaals sterkte meid en succes!!