hebben jullie dat nou ook dat jullie erger zweten rond deze weken van de zwangeraschap in het bein geen las tgehad maar de laatsse week is het alsof ik mijn eigen ruik(sorry) een hele sterke geur word er niet goed van pfff groetjes anita
Ik heb er alleen last van als ik slaap.. Echt ik zweet mijn bed uit mijn t'shirt kan ik soms 2 a 3 keer per nacht verschonen omdat die dan echt drijf nat is van het zweten. Ook mijn bed verschoon ik echt heel vaak omdat die dus ook drijfnat word... Het schijnt er allemaal bij te horen
pff ben blij dat ik niet de enige ben hahah ben al blij dat het winter word stel je voor in de zomer 35 graden en dan nog zo zweten pffffffffffffff moet erniet aan denken hihihi
nee je bent echt niet de enige. Ik heb er ook last van.... zelfs zo dat alle tenen onder spontaan in kloven openspringen..... erg pijnlijk en ook heel lastig om met een dikke buik nog te verzorgen.... Ik wordt gek van al dat gezweet, inderdaad met name in mijn bed. Overdag heb ik het ook wel sneller warm, maar nog niet zo heel heftig. Karin
ja gelukkig blijft het bij mij onder oiksels enz kun je er gen creme voor krijgen voor je voeten in te smeren lijkt me pijnlijk groerjes anita
Niet alleen meer zweten (dat gaat nog wel) maar vooral veel sterker ruiken! Bah, wat kan ik stinken zeg.
ja, soms is hij wel zo lief..... maar als hij al naar zijn werk is.... moet ik toch zelf mikken.... Gelukkig trekken de kloven momenteel weer dicht... Karin
Ja ik zweet ook veel meer de afgelopen tijd ieks ... Vooral van de klamme zweethanden bah en idd ruik mezelf ook... Blij dat de douche uitgevonden is Nou ja nog een paar week en dan is dat weer over hoop ik want normaal kan ik niet eens zweten...pfff Gr Sas
Ik heb het al de hele zwangerschap warm maar inderdaad nu in de laatste maand is het het ergst. Ook heb ik veel last van opvliegers, maar ja, het hoort er allemaal bij. Weten we gelijk wat we voelen als we straks in de overgang zitten.