dreigende miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Preggers, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Preggers

Preggers Lid

15 okt 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ruim 7 weken zwanger en gister hadden we een echo, alleen het vruchtje was uitwendig niette vinden en inwendig na heeel veeel moeite, het hartje klopte heel vaagjes en de lengte was maar 2,3mm ipv de 1 cm.

Ik had 2 weken terugook een echo toen was er een kring en dooierzakje zichtbaar, de vk zei de groei op basis van wat we vorige keer zagen klopt maar dit is geen ruim 7 weken.

Ik loop nu ruim 2 weken achter dus en dat is niet mogelijk want ik teste 2 dagen voor NOD positief.

Herkend iemand dit? wij gaan er vanuit dat het misgaat de vk's klonken ook niet erg positief..

2. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Hallo Preggers,

Ik herken het niet maar wil je wel sterkte wensen in deze spannende tijd. Wie weet heb je een late innesteling gehad waardoor het vruchtje nog wat kleiner is. Als het ten op zichte van de vorige echo gegroeid is zoals verwacht en het hartje klopt al in dit stadium, ook al is het vaag, klinkt het toch niet zo heel negatief. Zekerheid heb je helaas nooit, maar houd moed!

Liefs,
    Sil

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Precies wat Silsa zegt. Houd moed!
    Ik heb van meerdere gevallen zoals die van jou gehoord en in heel veel gevallen is het op wonderbaarlijke manier toch goedgekomen. Succes en sterkte meid!

4. Preggers

Preggers Lid

15 okt 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar ook een vruchtje van 5 weken hoo al 4 mm te zijn, dit is maar 2.3mm echt ieniemienie klein dus..

Man heeft vandaag ziekenhuis gebeld met de vraag of hun misschien meer kunnen zien, maar die zeggen je kan hoogstens donderdag hier een echo krijgen. Want de ene dag meet je en is het 2mm groter en de volgende dag kan het door de ligging weer een mm kleiner zijn.

Ik haat dit, ene moment denk ik bah had het hartje maar nooit geklopt! Dan was het meteen klaar geweest, andere moment denk ik ach het komt wel goed.
    Wie weet hoeveel vrouwen dit hebben, normaal heb je pas met 10 weken je eerste echo.

Blijf wel 'ongi-krampen' houden.. pff

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    de ongi krampen horen erbij, dan rekt je baarmoeder op. En je hoort vaker dat vruchtjes een groeispurt hebben, dus hou hoop, zolang je geen bloed hebt...

heel veel sterkte, ik duim voor een plakbeeb!

6. babs81

babs81 Niet meer actief

ik lees mee. had net hetzelfde.. 2,33 mm ipv 1cm.... en dan ook nog eens geen hartje

laat je weten hoe het gaat??

7. Preggers

Preggers Lid

15 okt 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg morgen ochtend in ziekenhuis een echo, op de site van ziekenhuis staat dat ze die bijna altijd uitwendig doen, maar dat zal wel niet. Is weinig te zien dan.
    Kijken of het hartje nog klopt (zo niet dan is het meteen klaar) we hopen natuurlijk dat op een of andere bizarre manier het vruchtje ene groeispeurt heeft gehad.

8. babs81

babs81 Niet meer actief

Wat erg he??? Hoelaat heb je morgen???????

9. Preggers

Preggers Lid

15 okt 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    9 uur in de ochtend dus dat is een mooie tijd. geen gewacht de hele dag.

10. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik ga voir je duimen..... hop op een positief verhaal. Zodat ik ook hou vast heb

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh Babs nee.... houd hoop hoor! Jullie allebei!

12. Preggers

Preggers Lid

15 okt 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, maarreh meid, als het bij mij fout zit wil dat niet zeggen dat het bij jou ook fout zou gaan he!

13. babs81

babs81 Niet meer actief

@ preggers... ik hoop voor jou vandaag mooi nieuws meid..

Ik heb gisteren avond paar minuten voor 12 gaan bloeden.. heb een miskraam... weer die 7 weken

xx wens jou sterkte en een mooie zwangerschap...

14. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    lieverd, ik heb hetzelfde meegemaakt..ons kindje liep ook wat achter in groei..na 2 weken hebben we weer een echo gehad en helaas was ons wurmpje toen al overleden..hij of zij was nog wel wat doorgegroeid..vaak zijn dit tekenen dat het mis gaat..hoeft natuurlijk niet altijd...

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey meis,

wat een rot nieuws...

Hier op echo met bijna 8 weken ook dat mijn vruchtje nog maar 6w3d was...moest 2 weken wachten, hartje klopte wel...(maar met mijn test...dan zou ik 2 dagen na eisprong al knal positief hebben getest en was volgens mij op 17dpo....) De gyn zei me dat meten moeilijk is op deze termijn...

Dus 2 weken later, vruchtje was netjes gegroeid, enkel nog steeds 2 weken achter..en helaas geen hartje meer...gyn zei me dat vorige keer hij dat al dacht..maar hoop houden geeft moed!

Ik hoop gewoon voor je dat je straks een mooie echo hebt weer, en omdat je moeilijk te zien was gewoon verkeerd bent gemeten!!

Sterkte meis, mocht het toch niet oz mogen zijn..

16. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    heel veel sterkte meid...

17. Preggers

Preggers Lid

15 okt 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    He wat naar Babs!!

Hier heb ik vrijdag afspraak voor dagopname voor curretage, het hartje klopte niet meer. Ik heb gevraagd om narcose en die krijg ik gelukkig ook, geen haar op mn hoofd die er aan denkt een ingreep als deze bij mn volle bewustzijn laat doen, dat bewaren ze maar voor vrouwen die dat echt willen of voor degene die te laks zijn om hun verantwoordelijkheid te nemen wat betreft ongewenst zwanger te zijn.

Het is gewoon weer pech hebben hopelijk gaat voor ons 3x is scheepsrecht op.. :(

18. babs81

babs81 Niet meer actief

pregger

shit meid klote!!! echt!!!

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Babs en Pregger.

Een heel herkenbaar verhaal. Het werd mijn tweede miskraam.
    De echo liet hartslag zien, wat waren we blij! Maar het vruchtje zou groter moeten zijn bij die duur van de zwangerschap. Toch hoop gehouden. Maar helaas ging het mis.

20. babs81

babs81 Niet meer actief

Lieve pregger. Nog even een reactie over 3 x....

Ik wens jou die 3 x met een goeie en mooie gezonde zwangerschap toe.

Bijna 4 jaar terug wouden we een kindje na een jaar die schijt mmm... die hele molen gehad... en wouden 1- maal die iui proberen en raakte toch zwanger.

Voor ons was het gewoon echt de laatste keer... heb het gehad met alle muskramen en het verdriet. Wamt dat doet vreselijk veel pijn.

Wij hebben gelukkig ieders 2 kids. En mag daar dankbaar voor zijn.

Heb vandaag gebeld met de ha. Hopelijk morgen de prikpil.

Wens jou en alle meiden gewoon een mooie zwangerschap toe.

Xx veel liefs voor de toekomst.

Deel Deze Pagina