bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cute, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cute

cute Lid

23 nov 2010
    11
    0
    0
    Is dat normaal dat je na het vrijen klein een soort van licht bruinachtige glibberige iets verliest met daarin beetje bloed??

Wie heeft dat ook meegemaakt en weet wat het is.

En sorry dames voor de smerige details

2. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Ik had net wat lichtbruine glibberige slijm, bij het toiletbezoek ..... ??? Ben er ook niet bekend mee.. Dus wie weet wat dit kan zijn?
    Heb de afgelopen 2 dagen ook veel witte afscheiding.. Veel meer dan normaal... Kan dit iets betekenen?

3. cute

cute Lid

23 nov 2010
    11
    0
    0
    Ik ben erg benieuwd wat het betekend want heb het nooit gehad!

4. Loetje89

Loetje89 Niet meer actief

Dat had ik laatst ook een keer gehad! Had daar ook een topic over gemaakt maar helaas wisten ook niet veel wat t was.
    Er zat bij mij ook zo'n rood/bruinachtig sliertje bij en daarna verloos ik ook nog heel licht bruinverlies, creme achtige kleur. Ik had daarbij ook heel licht menstruatie buikpijn. Heb jij dat ook gehad?

Geen idee wat het is... Dus ik kan je er verder niet bij helpen, vind het ook erg vreemd!!

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Gebeurt wel vaker, Kan een wondje zijn binnenin tijdens seks, kan ook nog een restantje zijnvan je menstruatie, kan ook een restantje zijn van een innesteling.

6. cute

cute Lid

23 nov 2010
    11
    0
    0

Ja ik dacht twee dagen later of 1 toen had ik lichte krampen zowel in mijn onderbuik als rug maar het duurde niet lang.

7. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Nou dames ben benieuwd kan best een innesteling zijn hoor...

8. cute

cute Lid

23 nov 2010
    11
    0
    0

zou het................en ik weet niet of ik moet testen want ben vroeg ongesteld geworden als normaal ben de weg even kwijt en aan mijn dokter heb ik ook NIKS!

Deel Deze Pagina