Wow, moet het even van me afschrijven hoor! Realiseerde me net dat het over 2 weken al oud en nieuw is en het dan wel héél snel maart is en ons meisje geboren wordt! De eerste helft leek een eeuwigheid te duren (waarschijnlijk vooral omdat ik toen zo ziek was), maar nu begint het toch wel heel dichtbij te komen! Pff, natuurlijk tel je de weken af, maar het begon me net wel even te duizelen Heel onwerkelijk dat de laatste week van het jaar onze laatste vakantie met z'n tweeën zal zijn. En tja, als het januari is, is het natuurlijk ook al ontzettend snel maart
Haha ja idd herkenbaar, de 1e 20 wkn schoten bij mij ook niet op. Kon ook niet wachten tot we het geslacht wisten. Hoeveel maart ben je uitgerekend?
Ja he, daar was ik ook zo nieuwsgierig naar! Ik ben 21 maart uitgerekend (volgens de echoscopiste), de verloskundige hield het op 23 maart en daar hebben ze samen nogal woorden om gehad, haha! Maar die 2 dagen maakt de kleine meid toch niet uit, die komt wel als ze het daar tijd voor vindt Wel erg frustrerend dan manlief vindt dat het nog heel lang duurt ('het duurt nóg 13 weken) en ik ook echt achter hem aan moet zitten wat de babykamer betreft bijvoorbeeld! Gelukkig staat het bedje en de commode nu, is alles geschilderd. We moeten alleen nog voor een schilderij/poster voor boven het bedje, gordijntjes en een aankleedkussen+hoezen. Als het goed is zijn we dan, op wat kleine dingetjes na, compleet. Ik zie dat wij ongeveer gelijk lopen! Heb jij alles al zo'n beetje af?
Ik ben de 14e uitgerekend. Het kamertje is zo goed als af. Heb vd week de tekst voor het kaartje opgezet. Nu nog alles door geven bij de drukker ivm proefdruk, maar idd hier ook manlief heeft tiijjjjd genoeg he. En dan ook nog te bedenken dat ik bij de 1e 5 weken te vroeg was bevallen. Oh ja en net (al) effe flesjes besteld bij de babydump, want die waren in de aanbieding haha.
Haha, die mannen kan ik zó kriebelig van worden he! Hier al verschrikkelijk last van nesteldrang (die ik gelukkig nog redelijk kan onderdrukken, wel zo fijn voor m'n studie), maar vind het wel echt verschrikkelijk als dingen nog niet af zijn! Wel lekker dat bij jullie alles zo goed als af is De kaartjes gaan wij in de kerstvakantie uitkiezen, de tekst heb ik al af, dus die kunnen dan meteen besteld worden. Oja, ik krijg het er bij mijn man ook écht niet in dat de kleine meid misschien ook wel eerder dan de 23ste kan komen! Dan zegt ie dat ik daar niet vanuit moet gaan (is natuurlijk ook zo), maar wil er wel graag rekening mee houden! Straks wordt ze met 37 weken geboren en kan ze nog niet eens slapen
Ik vind het ook snel gaan.. als ik denk dat ik alweer 32 weken bijna ben, dan denk ik jee waar is die tijd heen.. heb ik wat gemist haha
hier zit ik al te roepen, kom maar over 10 weken er uit.... mag ik net thuis bevallen, ben het helemaal zat en het kan nu niet snel genoeg gaan voor mij. Alles is wel klaar, alleen nog kleertjes en lakentjes wassen. Roep wel hard dat hij met 37w mag komen.... zul je zien dat ik tot de 42 ga lopen... Ben 16 mrt uitgeteld, de eerste kwam 5 dagen eerder..... nog ffetjes volhouden
Wat grappig, we lopen bijna gelijk. op de eerste echo 23 maart uitgerekend, de echo daarna 21 maart. We gaan van de 1e echo uit. Het gaat nu allemaal super snel. Voordat je het weet is de het jaar voorbij (zeker nu ik tussen kerst en oud- en nieuw een week vrij ben). Dan nog een paar weekjes werken en al weer met verlof. Pfff... wat gaat het snel. Onze kinderkamer is gelukkig al bijna af. Alleen het kleine spul moet nog gekocht worden, wat kleertjes, dekentjes e.d. Ook wel handig om dat in huis te hebben .
T schrikt me soms ook wel ff af als ik eraan denk dat i idd over 10wkn mag komen.... Bij de 1e die 5wkn te vroeg was ben ik ingeleid nav scheurtje in de vliezen. dan vraag ik me af hoe zou t nu beginnen etc.
Gaat inderdaad snel he? Bij ons duurde die eerste weken ook zo lang, maar nu schiet ik steeds een beetje in de stress omdat we voor mijn gevoel nog zoveel moeten! En het is inderdaad zo maart!
Hahaha, hoe herkenbaar Eerste 12 weken kropen voorbij, maar sindsdien vliegt de tijd! Realiseerde me laatst ook dat kindjes ook eerder kunnen komen (duh....) maar had me daar nog niet echt op ingesteld. Volgende week 37 weken dus theoretisch kanie voor kerst al komen.... schrikken!!!! Ga zo uit van na kerst en oud&nieuw.... dus ja, de tijd vliegt!!!! (en als ik vrienden met kindjes hoor, blijft dat ook zo als het kindje er is )
Vanaf 19/20 weken vind ik de tijd ook echt snel gaan. Misschien ook omdat het nu echt genieten is met zoeen duidelijk schoppend wonder in me buik! In het begin is het eerst allemaal nog een beetje spannend en na 20 weken werd dat bij mij zoveel minder. Eerst telde ik echt elke dag, nu denk ik "ohhh, ik ben al bijna 22 weekjes!" .
Whaaa meiden... rustig rustig... Schiet helemaal in de stress!!! Ben 24 maart uitgerekend, en als ik jullie hoor zeggen 10 weekjes dan mag het geboren worden.... pfff f Vond de eerste weken ook zo lang duren en zo onzeker over vanalles en nu gaat het best snel Dacht toen altijd als iemand nog maar 100 dagen moest van pf dat is zo'n ver van mn bed show, dan is iemand echt al heel ver!! En nu zit ik er zelf al onder. Bij yoga van de week zegt die vrouw, ja de volgende cursus is dan begin maart afgelopen en dat zijn maar een paar lessen dus toen had ik al zoiets van 'hallo mevrouw, ik ben hier om te ontspannen, nu lig ik te stressen dat het ineens zo snel gaat'. Wij zijn helemaal nog niet ver met de babykamer, de muren zijn net kaal, het behang is er af. Vloer ligt er al wel maar we moeten het nog laten stucen, we moeten nog verf uitzoeken en verven, de meubels nog in elkaar, nog gordijnen.. Manlief denkt dat het allemaal niet zo'n haast heeft en ben zelf ook heel nuchter maar nu vandaag sneeuwt het zo en kunnen de winkelplannen ook niet doorgaan dus nu heb ik wel even een stress momentje. Heb even het overzicht niet meer hoor haha, zal wel een lekker wazig verhaal zijn om te lezen! Maar wel spannend he; het is bijna kerst, bijna oud en nieuw, dan bijna verlof en dan bijna ons eigen ukkie
Ja he, vooral door die feestdagen lijkt het zo ontzettend snel te gaan! Leek in eerste instantie ook nog zo lang te duren, maar voor je het weet zijn ze voorbij en is het ook alweer zo maart Wij hebben in januari ook nog een hoop verjaardag (oa van manlief) en dan ben je daar zo druk mee, dat de tijd echt wel zo om is!
ja het gaat zo snel vooral met de feestdagen, bij ons is januari ook druk, dus dan zitten we zo in maart
Nou idd eerst de kerstdagen om na uit te kijken dan oud op nieuw. Weet je hoe ik ook wel eens denk...beetje raar misschien maar nog maar 3x salaris krijgen en tis zover haha
Oh my... het gaat zooooooo snel!! Ben ook medio maart uitgerekend, het kan me niet lang genoeg duren want ik geniet er nog zo van! Komt ook doordat ik weet dat het de laatste keer gaat zijn, ik wil er echt helemaal van genieten. En dat lukt heel goed
Hoi Meiden....en als jullie denken dat de zwangerschap al snel gaat...vorig jaar om deze tijd zat ik midden in m'n kraamweek en nu is Milan afgelopen zondag al 1 jaar geworden...pfffff... Meiden geniet nog lekker van de zwangerschap en succes allemaal over een aantal weken! x Chickie