bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Tanya, Feb 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Ik zit eigenlijk met een vraagje: ik heb nooit klachten van mijn ongesteldheid niet van te voren of tijdens mijn menstruatie. Ik heb altijd een prachtig gelijke cyclus van minimaal 26 maximaal 28 dagen. Ideaal zou je zeggen. Ja. Maar de afgelopen maand was zo vreemd. Tijdens berekende ovulatieweek flink geklust, en afgewacht. Er deed zich een vreemd trekkerig gevoel voor in mijn buik. Vreemd genoeg moest ik 1/2 februari ongesteld worden, maar werd ik het al 26 januari, dat is dus een week te vroeg. Zeer uitzonderlijk voor mij dus. Echt een volledige menstruatie, zoals ik het gewend ben, met alles erop en eraan. Maar dat rare trekkerige gevoel is niet over geweest, en is ook nu nog niet over. Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen komen? Please help, ik wil er ook niet meteen voor naar de dokter rennen.....:(

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo Tanya.

Ja soms doet het lichaam eens rare dingen, ineens 1 week eerder ongesteld worden o.a.

Ik kan je niet vertellen wat dat trekkerig gevoel is, vertrouw je het niet neem dan contact op met de huisarts.

Groetjes Ineke.

3. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Hoi Ineke, misschien wil je mijn mailtje nog eens teruglezen. Ik heb nu zoiets raars.... ik heb constant dat trekkerige gevoel gehouden waar ik het over had. Tot vanmorgen. Toen dacht ik: he, lekker het valt mee vandaag. En nu heb ik tot mijn verbazing roze/bruin bloedverlies. Het is nu ongeveer de tijd dat ik normaalgesproken ongesteld had moeten worden, als ik vorige week niet ongesteld was geworden. Dit is toch wel raar. Ik heb normaal een cyclus waar ik de klok op gelijk kan zetten en nu heb ik alweer bloedverlies!! Ik hoop dat je mij nog eens antwoord wil geven, bedankt alvast!!

Share This Page