hartje klopt niet

Discussion in 'Miskraam' started by wendyronny, Feb 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyronny

wendyronny Nieuw lid

Feb 4, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal het hartje van ons kind klopt niet meer hoe lang duurt het voor het vruchtje er zelf uit komt maar ik voel me nog steeds zwanger hoe komt dat moet maandag weer na het ziekenhuis

gr wendy:x

2. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk voor je :(

Je voelt je nog steeds zwanger, omdat het even duurt voordat je hormoonhuishouding weer normaal is.

Wanneer het vruchtje je lichaam zal verlaten, is niet te zeggen. Iedere miskraam verloopt anders. Het kan snel gaan of langzaam, soms komt het niet vanzelf.

Sterkte!

3. Miccie

Miccie Actief lid

Oct 18, 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte, ik sluit me bij de voorganger aan. Iedere miskraam verloopt anders, ik zit ook nog steeds vol met vragen en mijn miskraam was op 31 december. Ik heb er heel veel aan gehad om veel te lezen op dit forum en andere sites. Houd in ieder geval in de gaten of je geen koorts krijgt en of de bloeding straks niet heel heftig (sterretjes zien,flauwvallen enzo) wordt want dan moet je meteen contact opnemen met een arts en verder maandverband kopen (had ik toen niet in huis) en ik had er veel aan om veel andere verhalen te lezen. De eerste paar dagen zijn het ergste, de grond zakt onder je voeten weg, daarna ga je je langzaam weer wat beter voelen en in mijn geval wilde ik zo snel mogelijk door (maar dat is helaas nog niet echt mogelijk). Heel veel sterkte !!!

4. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    sterkte! ik weet hoe heftig het is nu! en inderdaad ook al voel jij je nog zwanger,je lichaam is zich toch aan het aanpassen op de miskraam!

had ik ook de dag van de miskraam, heel misselijk echt zwanger nog maar in de avond toch een miskraam....

nogmaals sterkte!

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Sterkte!!! Liefs K

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

In de eerste plaats sterkte.
    In de tweede plaats: je lichaam gaat het pas afstoten als je placenta ook niet meer groeit, (die groeit soms door, heb ik begrepen), en dat kan allemaal wel even duren voordat het HCG dan ook gaat dalen en alles...
    Bij mij zat er wel geen kindje, (enkel placenta en lege vruchtzak), maar tussen dat het vruchtje gestopt is met groeien en de miskraam, zat hier 6 weken... Mijn borsten groeiden al die tijd door, lichaam was hardstikke zwanger al die 6 weken!
    Dat kun je afwachten, (tenzij je koorts krijgt), maar je kunt ook overleggen welke andere mogelijkheden er zijn, (medicatie of curettage).

7. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Heel veel sterkte! :(

8. Minnie85

Minnie85 Actief lid

Aug 29, 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Och meis. Sterkte.
    Je kunt aankijken of het vruchtje vanzelf los gaat komen. Zoniet, bespreek dan je opties met je verloskundige of je gynaecoloog.

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @wendyronny
    Ook ik wens je veel sterkte.. jullie beide veel kracht om dit samen te kunnen doorstaan!

Je kan als het goed is kiezen, of afwachten.. kan even duren.. of pillen.. (opwekken) of een curetage. Maar goed alles is persoonlijk en verschillend. Mocht je meer willen weten over een curetage kan ik je vertellen wat ik weet.

LiefsSjors

10. prinses83

prinses83 Lid

Feb 7, 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Wendy, veel sterkte hiermee.
    Ik heb precies hetzelfde. Vanochtend echo gehad, na ruim 7 weken is de embryo gestopt met groeien, terwijl ik morgen 9 weken had moeten zijn. Ik voelde me dit weekend ook nog erg zwanger; pijnlijke borsten, duizelig en moe. Ik hoop dat het snel gaat doorzetten nu de miskraam, maar anders ga ik volgende week voor een curretage (want ga over anderhalve week op vakantie).
    groetjes P.

11. Kikkervis

Kikkervis Nieuw lid

Jan 9, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi wendy,

Wat een verschrikkelijk nieuws. Sterkte ermee. Ik heb zelf afgelopen weekend een miskraam gehad (8w,2 dagen). Dat was echt niet leuk.
    Toch ben ik blij dat ik nu weer verder kan.
    Ik wil je mijn ervaring graag even meegeven, omdat ik toen ik voor de keuze stond echt geen idee had wat te doen.
    Ik heb eerst twee weken doorgelopen om te kijken of het vanzelf kwam, dat vond ik wel minder fijn. Je leeft echt in onzekerheid en elke keer is het weer afwachten wat je nu weer vindt en hoe je je nu weer voelt. Na twee weken gelukkig een afspraak bij de gynaecoloog. Hij stelde voor te curreteren, dat is wel zo praktisch zei hij. Dat vond ik toch wel erg naar klinken. Een ander optie was het opwekken met pillen (cytotec).
    Op internet lees je hier niet altijd hele fijne berichten over, maar ik wilde het toch graag zelf doen (dan maar met pijn). Een curretage vind ik zo naar klinken. En bij een curretage moest je van te voren ook nog twee van die pillen inbrengen. Dan probeer ik het eerst wel zelf!
    Bij mij viel het allemaal heel erg mee. Ik ben heel erg blij dat ik het op deze manier heb gedaan. De krampen bleven beperkt tot iets meer dan ongesteldheidspijn. Af en toe wat heftiger, maar goed te doen (met 2 paracetamol en een warm kruikje). Er komt wel wat meer bloed vrij dan bij een ongesteldheid.
    Bij mij leek er eerst weinig te gebeuren. Ik had de hoop al opgegeven en was me al aan het voorbereiden op een curretage, tot ik zondagnacht ineens een plop voelde en het vruchtje verloor. Ik was echt zo opgelucht en vond het superfijn dat ik het zelf in mijn eigen omgeving heb kunnen doen. Het is natuurlijk niet fijn, maar voor mijn gevoel veel fijner dan naar het ziekenhuis. Maandag direct controle gehad en ik was helemaal schoon, alles zag er weer keurig uit.
    Heel veel sterkte meid, de komen de tijd.

Share This Page