Bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Pearl29, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl29

    Pearl29 Fanatiek lid

    Ik heb even een vraagje. Heb sinds gisteren waat bruin bloedverlies bij het afvegen. Net naar toilet geweest en nu is het meer met stukjes/velletjes erbij. Deze zien er niet helemaal uit als bloedstolsels. Mijn ongie's begonnen eigenlijk altijd met bruinverlies om daarna door te zetten met rood. Ik heb af en toe lichte steekjes in onderbuik. Had gisteren al het gevoel dat het wel eens mis zou kunnen gaan.

    Wat zal ik kunnen verwachten? Echo heb ik pas op 21 maart en dan op 23 maart afsluitend gesprek met gynaecoloog.
    Morgen zal ik de fertiliteitsverpleegkundige bellen als het doorzet. Baal er wel van.
     
  2. Pearl29

    Pearl29 Fanatiek lid

    Inmiddels wordt het veegbloedverlies erger en roder dus ben bezig met een miskraam. Nu zh aan het bellen.
     
  3. Ineke

    Ineke Verloskundige

    15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Pearl29.

    En wat zei het ziekenhuis?

    Groetjes Ineke.
     
  4. Pearl29

    Pearl29 Fanatiek lid

    Niet veel maar dat ik donderdag voor echo ga om alles uit te sluiten en dan gesprek met spoedarts. Daarna maar weer wachten totdat ik een goede menstruatie heb. Dat weet ik tenminste nog van mijn vorige miskraam.
     
  5. Ineke

    Ineke Verloskundige

    15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Succes.

    Groetjes Ineke.
     
  6. Pearl29

    Pearl29 Fanatiek lid

    DJW. Inmiddels gisteravond begonnen met weefselverlies dus is echt een miskraam. Maar dat wist ik al voordat het weefselverlies er was. Kunnen ze morgen kijken of ik goed schoon ben.
     
  7. Ineke

    Ineke Verloskundige

    15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Pearl29.

    Balen dat het een miskraam is.

    Ze kunnen op de echo zien of er nog rest weefsel/bloed zit wat er uit moet.

    Succes.

    Groetjes Ineke.
     
  8. Pearl29

    Pearl29 Fanatiek lid

    Ik heb inmiddels een echo gehad en ben helemaal schoon. Dus nu wachten op een nieuwe menstruatie en dan kunnen we weer gaan starten met de IUI. Wel hadden we een gynaecoloog waar we niet echt iets aan hadden. Dat was wel jammer. Volgende keer hopelijk onze eigen gynaecoloog weer.

    Het blijft gissen waarom een innesteling wel goed gaat en het verdere ontwikkeling stagneert. We proberen het nog 3x en anders gaan we mijn bloed testen op de chemische samenstelling. Misschien dat het daar aan ligt, maar dan moet ik minimaal 3 maanden pauze hebben.

    Maar voor nu gaan we gewoon door.
     

Deel Deze Pagina