Niet ongesteld geworden

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Meisje 1987, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje 1987

19 mrt 2011
    33
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hoi,

Ben in de laatste week van december gestopt met de pil. 3 januari werd ik gewoonlijk ongesteld. Ik dacht nu zal het wel even duren, omdat mijn gewone cyclus weer op gang moet komen.
    3 februari werd ik ongesteld.. 33 dagen cyclus. Voordat ik aan de pil begon had ik eigenlijk een regelmatige cyclus. Nu ging ik er vanuit dat ik rond 8 maart weer ongesteld zou moeten worden. Ik ben, gezien vanuit 33 dagen, nu twee weken overtijd.

* Twee weken terug begon mijn rugpijn echt pijnlijk in mijn onderrug
    * Snel vermoeid
    * Snel emotioneel (moest bijna huilen omdat ik geen rollade meer kon krijgen)
    * Ongesteldheid blijft uit
    * Drie negatieve testen verspreid over de afgelopen twee weken
    * Afgelopen twee weken veel witte afscheiding
    * Geen enkel spoor van roze/rode of bruine afscheiding, alleen veel wit.

Ik denk zelf dat ik misschien een cyclus oversla omdat je er misschien (kan er ook niets aan doen) toch steeds mee bezig bent. telkens als je naar de wc moet denk je...zou ik nu ongesteld zijn?
    Wil zo graag duidelijkheid!!!

Kan jij mij helpen?

groetjes!!!!!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Meisje1987,

het kan inderdaad door de hevige kinderwens komen of door het ontpillen. Dit laatst eis het meest waarschijnlijk en horen we ook heel vaak. Dit gerommel met je cyclus kan wel een half jaar duren. Dus het is helaas toch gewoon een kwestie van afwachten en inderdaad te proberen het een beetje los te laten. Waarschijnlijk heb je dan des te eerder duidelijkheid. Sterkte met wachten!

Groetjes Brigitte

3. Meisje 1987

19 mrt 2011
    33
    0
    0
    Provincie Groningen
    Bedankt voor het snelle antwoord!
    Dank je wel!

groetjes

Deel Deze Pagina