Hallo allemaal, Van de eerste twee ben ik met 42 weken bevallen. Nu ben ik weer zwanger van de derde, de verloskundige zei dat ik ervan uit kan gaan dat dit kindje ook weer 2 weken overtijd zal komen. Nu vroeg ik mij af, is er iemand die de tegenovergestelde ervaring heeft? Waarbij de tweede, derde, vierde, etc wel op tijd kwam??? Ik heb een beste zware zwangerschap en zie er verschrikkelijk tegenop om zo lang over te lopen. Als ik dan nog kan lopen.
Dat zeiden ze tegen mij ook...... eerste was 40+2... (was trouwens 6 dagen terug gezet met echo) tweede 41+5.... derde.... met 39 weken!!! braken spontaan de vliezen... (half 12) ofja 39+1.... want werd na twaalven.. Ennuhh bevalling van "met 2 vingers in je neus".... 3 minuutjes persen... en toen wassie er... had trouwens nog diezelfde dag een echo gehad, omdat mijnheer niet ingedaald was.... hadden ze hem op 6,5 pond geschat... foutje..
Bij de 2e ben ik bevallen met precies 41 weken, bij nr 3 met 39 weken 4 dagen, dus wel wat eerder. succes met de laatste loodjes!
Ik ben met de 1e met 38+2 bevallen en met de 2e 41+5 dus ik ben benieuwd hoeveel weken het met de 3e wordt.
Bedankt voor de reacties. Het kan dus wel.... Wie weet heb ik deze keer ook wat meer geluk. @saskia81: wat fijn dat je steeds voor je uitgerekende datum kon bevallen, dan zit je niet zo te wachten he?
Eerste met 42 weken en tweede met precies 41 weken, ben ook wel benieuwd wat deze derde gaat doen. Als het elke keer een week eerder gast dan zou het nu met precies 40 weken moeten gebeuren.
ik ben steeds later bevallen. Maar mijn derde bevalling was werkelijk een makkie en ik heb gewoon weg geen pijn gehad.
Hier zwanger van de derde en zit vurig te hopen dat het binnenkort voorbij is. De oudste is met 42 weken gehaald, de tweede kwam zelf met 40.6 en onze derde lijkt nog geen haast te hebben. Vandaag 39.1 en we wachten vol ongeduld af. De gyn heeft in ieder geval aangegeven dat ze me met 40 weken toucheren en als er dan al ontsluiting is, dat ze dan de vliezen gaan breken. Dus 42 weken ga ik hopelijk niet halen.
Ik ben ook heel benieuwd hoe lang de derde hier blijft zitten. Bij de eerste was ik 39.2 bij de tweede 39.6 Hoop dat deze niet nog langer blijft zitten want bij de tweede was ik het behoorlijk zat.
Hmmm, Hier eerste 40 precies, 2e 40+2 en nu zit ik nog steeds te wachten. Kom al dicht bij de 42 weken....