Hallo, Ik ben nu 9,2 week zwanger en tot mijn hele grote schrik heb ik zojuist bij het afvegen wat bloed aan het wc papier zitten. Het lijkt niet heel rood, meer bruinig en er zat wat slijm bij. Uiteraard maak ik me nu enorme zorgen...wat te doen? Het was alleen bij het afvegen dus niet tijdens het plassen zelf.
Hallo, Mocht het helder rood bloed verlies worden moet je contact opnemen met de verloskundige. Is het bruinig is het waarschijnlijk van een kapot gegaan vaatje in de baarmoedermond tgv bijvoorbeeld moeizame ontlasting, na gemeenschap, sporten en tillen. Bruinig wilt zeggen oud bloed. Groetjes Ineke
Hoi Ineke, Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad bruinig en het is dus ook niet zo dat het er zo uit komt, alleen bij het afvegen. Heb gisterochtend wel veel gedaan (stoffen, stofzuigen, dweilen) na een week bijna niks gedaan te hebben. Het is dus niet iets waar ik me direct zorgen over moet maken? Groetjes
Hallo, Niks om je zorgen om te maken, waarschijnlijk ten gevolge van je huishoudelijk werk. Groetjes Ineke