Onzeker.. Bruinverlies!

Discussion in 'Zwangerschap' started by liefebees, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Ik ben nu bijna 10 wkn zwanger, en heb in mn 5e week een paar dgn bruinverlies gehad. Dit zou nog van de innesteling kunnen zijn zei de gyn toen. Is ook na een paar dgn gestopt.
    Nu ben ik dus wat weken verder en merkte vanmorgen bij het afvegen dat ik weer bruinverlies heb. Heel minimaal, heel licht beige/bruin en ook niet constant.
    Heb geen buikpijn oid maar maak me wel enorme zorgen. Heb ook helemaal geen zwangerschapskwaaltjes oid dus ben dan zo bang dat ons kindje niet meer leeft.
    Afgelopen maandag nog een echo gehad en toen was alles goed, kindje bewoog en hartje klopte mooi. Maar ja toen had ik dat bruinverlies nog niet..

Wat kan dit zijn, mensen met ervaringen??

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    ik heb dat ook gehad met 14 weken...... best veel! dus ik naar de verloskundige en alles was gewoon goed met de baby!! :) dus als je het niet vertrouwd gewoon even vragen of je langs mag komen.

maar bij mij zei ze, zolang je niet veel rood bloed verliest wat gepaard gaat met hele erge krampen is er niks aan de hand. misschien stelt dat je gerust..

liefs muis

3. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Dank je voor je reactie. Ik vind het alleen moeilijk om nu de vk te bellen, zo in het weekend.
    Denk dat ik maandag maar afwacht en hoop dat het niet erger wordt!

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    4,213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Als je het niet vertrouwd ga je je vandaag en morgen alleen maar zorgen maken... Bellen zou ik doen dus... Voor jou en de baby

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Sasjuh, ik heb het tot 12 weken af en aan gehad. Ook geen kwaaltjes en mijn enige kwaal, zere borsten, was de ene dag wel en de andere dag niet aanwezig. Met 15 weken weer bruinverlies, met 23 weken bloedverlies. Niets kunnen vinden, baby ziet er gezond uit en groeit perfect op schema.

Volgens mijn vk hebben sommige vrouwen dit nu eenmaal. Haar goede nieuws was dat ze bij vrouwen met veel bruinverlies in de eerste weken, waarbij ze bv in week 6 al een kloppend hartje hebben gezien, vrijwel altijd een goede zwangerschap blijft zien.

6. Joylinn

Joylinn Actief lid

Feb 21, 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik heb bij deze zwangerschap ook best vaak bruin bloed verlies gehad. steeds 1 keer op een dag en dat wel 5 keer denk ik. ikheb zelfs een keer helder bloed gehad en was pas met 10 keer schoonvegen weg. meteen de vk gebeld en kon 'smiddags terecht voor een echo.. en dat was allemaal goed. inmiddels mijn tweede echo gehad en het kindje bewoog zelfs al hihi..

het kan met veel dingen te maken hebben, na het vrijen, een gesprongen adertje, oud bloed in de baarmoedermondplooien, persen met poepen... maak je geen zorgen en anders bel je morgenochtend en vraag je wat het kan zijn en misschien kan je een spoedecho krijgen.

sterkte!!

7. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Dank jullie wel voor de reacties, superfijn!
    Het is sinds gisteravond weer weg, dus dat is fijn! Nu duimen dat het wegblijft..
    Twijfel een beetje of ik morgen alsnog wel of niet de vk moet bellen. Heb 19 aug sowieso weer een echo staan, dus als het niet terugkomt wacht ik die wel af.

Share This Page