Goedenacht, Ik heb op 22 augustus positief getest. Op 6 september ben ik voor het eerst op controle geweest en daar zagen we een kloppend hartje en was ik volgens de vk 6 weken en 4 dagen. Daarna had ik last van bloedverlies, vrijdag 16-09 kon ik ff langskomen, daar kwam uit dat het hartje gestopt was met kloppen. Helaas, alhoewel ik gezegend ben met een zoon en een dochter. Maar toch, ben ik er wel verdrietig om. Nus is het afwachten en anders een curretage.(waarschijnlijk staat dit bij de verkeerde topic?). Nu wordt het bloedverlies minder en even denk ik iedere keer, misschien heeft de verloskunde het niet goed gezien(zij is ervaren).Ik denk iederen keer nee het hartje klopt nog wel...terwijl ik zelf de echo heb gezien. Nu wil ik voor de zekerheid nog een echo laten maken, want mijn gevoel twijfelt. De verloskundige zij tegen mij, je moet je pas zorgen maken op het moment dat je buiktpijn en bloedverlies krijg dat het dan niet goed gaat. Ik heb nooit buikpijn gehad. Dat snap ik niet, heeft mijn lichaam me in de steek gelaten of verschilt dat per persoon? Op het moment dat je miskraam plaatsvindt, zeg maar dat het vaginaal eruit moet, hoe voelt de buikpijn aan en hoelang duurt dat? Ik hoor het wel, Gr. Angela
Niet om vervelend te doen, maar na een miskraam heb je vaak te maken met ontkenning. Als ik jou was zou ik morgen even de vk bellen en je onzekerheid vertellen. Sterkte.
Hoi Angela, allereerst sterkte met je verlies. Ikzelf heb ook geen buikpijn gehad tijdens mijn miskraam, pas erna. Ik zei ook steeds tegen de gynocoloog: is het wel zeker, ik voel geen buikpijn, maar dit hoeft dus niet. Liefs
Dat is per persoon en per miskraam verschillend. Soms merk je het bijna niet en soms heb je inderdaad krampen en gaat het gepaard met veel bloedverlies en stolsels. En een enkele keer duurt het heel lang voordat het op gang komt en kan je voor curatage kiezen. Heel veel sterkte met het verlies meis! En huilen en rouwen mag hoor
Dag dames, Bedankt voor jullie reactie. Ik ben vandaag bij de vk geweest en gevraagd naar een extra controle. Het vruchtje is echt dood, omdat je placenta nog niet het hormoon afgeeft er is iets fouts gaande, heb ik daarom nog last van zwangerschapsverschijnselen. Nu afwachten, gebeurd er niks, dan sta ik voor donderdag bij de gyn. ingepland voor een 1ste consult. Dit is mijn eerste MA, maar ik kan nu heel goed begrijpen wat iemand anders meemaakt! Ik wens het verder niemand toe, Bedankt voor jullie reactie, Gr. Angela