oplucht maar nog steeds zenuwacthig voor wat komen gaat

Discussion in 'Zwangerschap' started by Daniellu, Nov 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Iedere vrouw is anders, en niet alles gaat altijd volgens het lijstje zij mijn gyn vandaag! Ik ben een apart geval, en was eigelijk 4 november al opgegeven. op 4 November was ik volgens de telling die iedere vrouw doet ongeveer 7 weken zwanger. Ik moest al vroeg naar de gyn vanwegen eerdere mk's. Op die vrijdag zakte de grond onder me voete vandaan.. mevrouw u bent helemaal geen 7 weken wat ik hier zie is ongeveer 4 weken of niet eens. Het enige wat we zagen is een zwart gat van 4 mili. De tranen sprongen in me ogen, en ik moest even bij komen. de gyn had t gelijk over een buitebaarmoederlijke maar dat zou de bloedtest uit moete wijzen en ik zou om de 2 dagen op controle moete komen. mijn hcg was 1227 er moest een begin punt gemaakt worden en ik moest die zondag weer terug komen. Weer een echo weer bloedprikken hcg 1600 en t zwarte gat was in 1 dag 1a2 mili gegroeit. De gyn had t beste met ons voor en wenste ons sterkte, ik maakte weer een nieuwe afspraak voor 2 dagen later. hcg 2600 zwart gat weer gegroeit en hey zie ik daar nu ook klein begin van een vruchtzakje? (een heel klein wit vlekje) mijn hemel t kan niet waar zijn dacht ik! ze vergist zich vast. toen ik het ziekehuis uitliep met me echo in de hand was ik dol blij maar hield in me achterhoofd dat ze zich miss had vergist. Na heel de week in spanning te hebben gezeten, en op zondag maandag dinsdag lichtrood bloed te zijn verloren (vegen aan de wc papier) Was vandaag de grote dag. me man kon niet mee en ik ging met mijn schoonmama, de rit in de auto was vreselijk ik zou bijna een mk krijge van de spanning. ik zou niet weten wat me lichaam aan het bekokstoven is/was ik heb mezelf nog nooit zo meegemaakt! het moment was daar owh mij god wat is t zwarte gat groot geworde riep ik hard, al snel zag ik, dat ik niks zag zitten.. de gyn scande in en er zat een klein wit kikkervisje. t zwarte gat was nu groter dan 1,5 cm. Zucht nu weet ik nog niks zeker, ik ben vandaag op 5 weken en 1 dag gezet en volgende week moet er een garnaaltje zijn en een begin van een hartreactie ik zit dan op 6 weken en 2 dagen. ik mag hopen dat de spanning me niet te veel word de gyn bood in haar eige worde haar excuus aan en zij dat ze de vorige x te vroeg een conclusie had getrokken, en dat ik gewoon een zeer late eisprong heb gehad! waardoor te telling niet klopte. dus t zegt maar weer dat als ze je daar hebben opgegeven er altijd alles nog mogelijk is, en het kan natuurlijk altijd nog fout gaan! bedankt voor t lezen ik moest het gewoon even kwijt

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ow wat ontzettend spannend voor jullie zeg!!! Maar het is toch wel een goed teken dat er iedere keer wat groei is?

Ik duim voor je dat alles goed komt en dat er een mooi kindje in je buik mag gaan groeien!!

3. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Pffff wat een spanning, ik duim voor jullie.

4. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland

bedankt voor je lieve bericht! jaa dat is inderdaad een goed teken maar met t bloed enz het blijft een vaag iets. maar het zag er wel beter uit. ik ben gewoon onzeker geworden door alles.

5. Fipo

Fipo Actief lid

Aug 14, 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel spannend. Het kan zo te horen nog alle kanten op. Maar zelfs als er volgende week hartactie is kan het nog misgaan. Ik heb hetzelfde meegemaakt ooit: dat de gyn zei je had gewoon een late eisprong maar achteraf bleek dat dus toch niet waar en ging het alsnog mis. Kindje groeide gewoon te traag en de zwangerschap ontwikkelde zich niet goed. Dus blijf hopen, maar houdt er ook rekening mee dat het mis kan zijn... Sterkte met de zenuwen, dit is zoooo slopend!

6. suuuus

suuuus Actief lid

Dec 21, 2010
    244
    2
    18
    blijft erg spannend zo te lezen maar gelukkig worden de berichten wel steeds positiever, veel sterkte met verder afwachten!

7. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Bedankt voor jullie lieve reacties! moest me verhaaltje toch even kwijt

8. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    He, wat naar. Jij hebt n andere avatar nu. denk ik? Wij gingen namelijk gelijk op kwa data.
    Sterkte meis, en niet te druk maken.

9. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    jaa we gingen te gelijk op laatste ongi 17 sep normale cyclus 31 dagen,,, ei niet gevoeld of gevonden , positest 21ste zeer vaag streepje week later dik roze. als jij t nog snapt! gelukkig gaat bij jou wel alles volgens schema heb je de echo al gehad?

10. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Nou zeg, hoe raar kan t lopen....hier nog n week wachten dan eerste afspr. bij verloskundige en maken ze ook gelijk n echo. Ik durf mijn handen in t vuur te steken dat 1 okt mijn 'hole in one' datum is.....anders eet ik mijn schoenzolen op hihihi.
    Sterkte zeg, nu moet je dus nog langer begrijp ik..

11. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Spannend meis heel veel sterkte. Ik hoop dat je garnaaltje snel uitgroeit tot zwaaiend mensje.

Liefs Jessica

12. Rissie

Rissie Actief lid

Dec 12, 2010
    166
    0
    0
    ik werk in een kinderdagverblijf
    Den Hoorn
    hai,
    ik maak ongeveer het zelfde mee,
    bij mij hebben ze 11 oktober niks gezien, vervolgens 2 dagen later hadden ze gezien in mijn bloed dat het hcg hormoon was verdubbeld, 1 week later was er een klein vruchtzakje te zien van ongeveer vier weken.. 27 oktober had het formaat van ongeveer 6 weken dachten ze als ze het een week later n iet genoeg gegroeid vonden dan wouden ze een curratage doen en onderzoeken.
    ik, voel aan alles bij mij zelf dat ik zwanger ben en het misschien een beetje onzeker maar ik heb de afspraak afgezegd en pas voor 30 november een afspraak geland dus ik ben bloed nerveus maar weet zeker dat er iets is en ik wilde het vrucht een eerlijke kans geven om te groeien en te kijken wat het doet

Share This Page