Hallo dan ! Even een vraagje: In januari had ik een positieve test in handen ! Op 27 jan ben ik begonnen met het verliezen van bruine afscheiding en op 3 febr werd dat helderrood bloedverlies. 4 Febr was het duidelijk; ik had een miskraam. Even een flinke menstruatie gehad, na een week had ik geen bloedverlies meer. Nu is mijn lijf van slag. Normaal heb ik de welbekende ongi pijn en dan wordt ik de volgende morgen ongesteld. Klaar, simpel. Nu loop ik al twee weken met die buikpijn, denk steeds dat ik het dus word, maar niet dus. Zo heel af en toe, maar heel minimaal, veeg ik iets lichtbruins weg. Om alles uit te sluiten heb ik vanmorgen een test gedaan en die was negatief. Maarre, wat moet nu? Gewoon afwachten ? Of toch melden bij de huisarts? Is het normaal? Bedankt, vriendelijke groet van Chantal/Apeldoorn
Hoi chantal, Wat jammer dat je een miskraam hebt gehad! Het is inderdaad zo dat je lichaam ook van slag is na een miskraam. Meestal komt de menstruatie weer tussen de 4 en 6 weken op gang. Houd er rekening mee dat je menstruatie tijdelijk onregelmatig kan zijn en dat het bloedverlies de eerste keer wat heftiger kan zijn. Gun je lichaam even de tijd weer in het gereel te komen. Sterkte imke!