Dames, Ik moet CD 35 weer beginnen met Primolut om mijn menstruatie op te wekken. Dan ga ik starten met 150 mg climid, want de vorige keren heeft het niet gewerkt, de kans is klein dat het nu wel werkt, dus de Gyn zeg, dat ik dan wéér een operatie ga krijgen, keer voor het wegbranden van de overtollige eiblaasjes. Nu vind ik het een beetje eng om met primolut en zeker clomid te starten, want ik heb op CD 30 ineens erge pijn in mij onderbuik, uitstralend naar mijn onderrug gekregen, vnl richting de linkerkant en daarbij heb ik wat licht bloedverlies gehad, zo'n dag of 3, was eerst donkerbruin, daarna lichtroze met veel slijm ofzo. Had de Gyn gebeld, moest een test doen, die was neg. Wat heeft dit kunnen zijn? Eisprong? Innesteling? Tussentijdse spontane kleine bloeding, die ik normaal nooit heb? Wie kan mij helpen....wil niet het risico lopen dat het een eisprong was en ik te vroeg aan clomid begin, terwijl het misschien raak zou zijn of dat het een innesteling was en ik het beschadig dor de Clomid. M'n progesteron gehalte was trouwens 2.1 op CD 24, dus dat duid erop dat ik kort daarvoor geen eisprong had, maar kan nl wel zo zijn dat die eerder of later was.... Help... Bedankt alvast dames en duim voor jullie allemaal! Gr Hormoontje
Als ik jou was, zou ik nog eens met de gyn bellen. Hij/zij is denk ik de enige die hier een goed antwoord op kan geven. Sterkte!
Ik zou nog even wachten met de primolut en dus clomid, tot 2 weken na cyclusdag 30 en dan nog eens testen (als je in de tussentijd niet ongesteld wordt). Trouwens, je zou ook niet met clomid kunnen beginnen als je toch zwanger bent, want dan wordt je niet ongesteld na de primolut... Maar primolut slikken tijdens je zwangerschap is ook niet heel goed, daarom zou ik wel even wachten. Ik heb altijd getemperatuurd en daardoor wist ik dat ik met de laatste kuur clomid toch een eisprong heb gehad op cd 24 en toen dus niet met primolut begonnen omdat ik dus zwanger kon zijn. Maar werd precies 14 dagen na mijn eisprong ongesteld... Ik krijg trouwens eind deze maand een LEO! Ben alweer met de primolut bezig. Liefs, Snoopy