Bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Vlinderkind, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Beste verloskundigen,

Misschien moet ik met mijn vraag niet bij jullie zijn, maar wie weet kunnen jullie er iets zinnigs over zeggen;

Meerdere dagen voor mijn ovulatie van deze maand verloor ik hier en daar eens een druppeltje bloed. De ene keer roze/rood, de andere keer oud bloed, en een heel enkele keer wat bruin slijm.
    Nu is mijn eisprong (zeker) zondagavond geweest, maar dat bloedverlies houdt aan. Het blijft weinig, maar nu blijft het bij vers bloed. Gek genoeg heb ik dat het 'vruchtbaar slijm' nog steeds blijft, terwijl dat normaal eigenlijk kort na de eisprong stopt. De eisprong is sinds mijn miskramen wat pijnlijker geworden (vooral bij mijn linker eierstok, zoals deze maand). Ook heb ik wel wat vaker gehad dat ik een klein beetje ovulatiebloed verloor, maar nooit nog na de ovulatie.

Kunnen jullie hier iets over zeggen, of is dit werk voor een huisarts?

Alvast dank voor de moeite, dames.

Anouk.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Anouk,

een ovulatiebloeding kan ook na de ovulatie komen. Dat is vaak het geval zelfs. Het kan dus goed zijn dat het nu even anders is bij je deze keer. De huisarts zal er ook niet veel aan kunnen doen, wacht het af zeker tot je menstruatie. Dat zal hij.zij ook zeggen als je verder gen klachten hebt. Je lichaam kan gewoon wel eens anders reageren dan normaal.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina