Onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mensje88, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mensje88

Mensje88 Lid

2 jun 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ongeveer 10 weken zwanger. In het begin heb ik veel last van steken in mn buik gehad, maar sinds een of 2 weken heb ik dat niet meer. Ook heb ik last gehad van misselijkheid en pijnlijke/gevoelige borsten. Maar sinds een paar dagen, voel ik eigenlijk niks meer?!?! Ik heb geen bloed verloren, voor zover ik weet. Eerder had ik het gevoel dat ik steeds 'iets' voelde in mijn buik, maar nu heb ik ook dat gevoel niet meer. Ik maak me wel een beetje zorgen. Donderdag heb ik de eerste echo.

Iemand hier ervaringen mee? Dat de symptomen 'opeens' weg zijn??

2. jootje30

jootje30 Lid

17 jun 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou me geen zorgen maken! alles komt en gaat en misselijkheid wees blij dat het weg is ;) suc6 een donderdag hou me op de hoogte he.

groetjes jootje

3. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Je HCG stijgt heel hard in je eerste trimester maar gaat naar het einde van je eerste trimester ook weer naar beneden dus is het logisch dat je klachten ook verminderen.
    Nog een paar daagjes wachten je hebt je echo, het zal er zo snel gaan zijn ;)

Ik moet nog 3 weken wachten

4. Mensje88

Mensje88 Lid

2 jun 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Hopelijk is het snel donderdag en dan zullen we het weten! Ik hou jullie op de hoogte!

Deel Deze Pagina