Bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by podiki25, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hoi,

Ik heb ook een vraagje.
    Sinds april heb ik wat last gehad van tussentijdse bloedingen, dat heb ik nooit eerder gehad. Mijn cyclus is altijd 28 dagen en op dag 29 krijg ik mijn maandstonden (hevig normaal).
    Deze maand is mijn ongesteldheid begonnen op 3 juni. 12/13/14 juni had ik wat bloedverlies (rozig/bruinig bloed, niet veel). De gyn heeft toen een echo gedaan en alles was ok, ik had 14 juni een eitje op springen staan in de komende 3 dagen zei hij.
    Normaalgezien krijg ik last van allerlei kwaaltjes, maar deze keer niet. Behalve enorm gespannen borsten, pijnlijke borsten (pijnscheutjes), aders op borsten en tepels en heel gevoelige tepels. Dit heb ik normaal nooit. Ik weet dat het een normaal kwaaltje is voor de maandstonden maar ik heb dat nooit.
    Gisteren, 26/06 en als ik het goed heb (ik temp) 9DPO, heb ik wat rozig slijmerig bloed verloren. Vandaag was het eerder wat bruinig/geel slijm. Ik houd mijn temperatuur bij en sinds mijn vermoedelijke eisprong is deze alleen maar gestegen. Vandaag is deze ook met 0.1 graad gestegen ten opzichte van gisteren...

Gezien mijn historie met tussentijdse bloedingen ben ik wat bang. Moest ik zwanger zijn en ik heb een tussentijdse bloeding zoals ik begin deze maand gehad heb, kan dit dan kwaad? Kan dit misschien ook innestelingsbloed zijn? Ik dacht dat ik de innesteling gevoeld had op 22/6, toen had ik ineens een pijnlijke steek in de schaamstreek...

Alvast heel erg bedankt voor jullie inzicht!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik kan er niet veel over zeggen. Ja, je kunt zwanger zijn, maar dat weet je pas als je een pos. test hebt. De meeste vrouwen voelen niets van een innesteling. Tussentijds bloedverlies kan geen kwaad. Afwachten dus maar!

Mirjam

Share This Page