Toen ik zwanger was van mijn zoontje kreeg ik een stralende huid!! En dit bleef zelfs ook tot ver na mijn bevalling... En nu......ben bijna 15 werken zwanger van de tweede en m'n huid wordt steeds vettiger en ik krijg steeds meer puistjes...ook op plaatsen waar ik ze nog nooit gehad heb!! Ach ja, ik heb het er natuurlijk graag voor over maar stond vanochtend wel weer even te balen toen ik in de spiegel keek..grrrr!!! Laten we nu maar hopen dat dit wél verdwijnt na m'n bevalling!!!
Ik had dit ook bij mijn dochter. Toen ik de 20 weken gepasseerd was werd het wel iets rustiger, maar echt knapper werd ik erniet op bij haar. Nu bij deze beeb heb ik ook een stralend huidje, ben dus benieuwd of het een ander geslacht is! Maargoed, heb je al een gezichts stomertje geprobeert? Dat is echt een uitkomst als je last hebt van puistjes tijdens de zwangerschap en zorgt voor een mooie gezonde gloed.
Ik heb dit bij mijn eerste gehad en zelfs nog even na de bevalling, nu bij de tweede (ook een zoontje) nergens last van. Vreemd die hormonen!
1e zwangerschap zwanger van een zoon en was 1 acne bom, dat zelfs de dermatoloog riep dat we vast een meid kregen, not! Nu zwanger van een dochter en het is echt 50% minder dan bij mijn zoon geslacht zegt dus ook echt niks Kun je geen inderm lotion vragen of benzolpiroxide bij de HA? Beide mogen tijdens de zwangerschap
Ik zit ook onder de puisten en krijg als het goed is ook een jongen En normaal is mijn huid heel egaal en ik zie er niet uit Dus hoop dat het na de bevalling voorbij is..
Ik ook, zelfs op m'n borst en rug Ze zeggen toch vaak dat een meisje de mooiigheid van de moeder weg neemt, nou dan mag het wel een heel mooi meisje wezen ik zie er namelijk niet uit zo onder de pukkels
Haha, helemaal mee eens!!! En ik heb nu ook last van een hele vettige huid op m'n rug. En m'n gezicht glimt heel erg...kan je jezelf bijna in zien!
Ik krijg ook steexs meer puistjes.. Vooral op mijn kind. Manlief zei ook heel tactisch vanochtend: kijk me eens aan, wat krijg jij een pukkels zeg! En bedankt... net alsof ik t zelf nog niet had gezien.
Ik heb het de hele zwangerschap nog niet gehad, maar nu, met 38 weken, in 1 of 2 dagen echt een aantal op m'n gezicht en zelfs in m'n nek 1!:O zo raar! Meer mensen die dat op het laatste moment ineens kregen?
Tja..tijdens mijn eerste zwangerschap had ik het heel erg in het begin..zo halverwege de zwangerschap werd het beter, maar na de bevalling heeft het nog bijna een jaar geduurd voordat mijn huid weer wat beter eruit ging zien. Inmiddels zit ik natuurlijk wel vol met littekens..vreselijk, vooral omdat ik nooit(!) pukkels gehad heb. Nu, in de tweede zwangerschap in het begin weer behoorlijk last gehad. Mijn huis ziet er nu weer ok uit (op die littekentjes na dan), maar ik ben bang dat het straks na de bevalling weer zal uitbarsten en blijven totdat de hele hormonenzaak weernin balans is..Ik vond (en vind) het ook ontzettend vervelend, maar er is zo weinig dat je eraan kunt doen..we nemen het maar voor lief, je krijgt er immers iets prachtigs voor terug!