Ben zoooo onzeker.... Hele zwangerschap geen druppel bloed gezien, vanochtend ineens bloedverlies, helderrood, kleine drupjes. Heb ook zeurderige buikpijn en hele onregelmatige niet pijnlijke harde buiken. M'n vk zegt niks aan het handje. Pas weer bellen bij heel veel bloed of weeën om de 4 minuten. Wie heeft/had dit ook?
Geen ervaring mee, maar als je cht heel onzeker bent ( wat ik me best kan voorstellen) gewoon weer bellen en zeggen dat je je zo ongerust maakt en vragen om een echo...
hoi, als het je echt zo dwars zit gewoon weer bellen en dit ook zeggen. vraag of je gewoon ff langs mag komen. beter zeker voor het onzekere. dat geeft je zelf ook weer gerust gevoel als dan alles in orde is. succes
Kan het niet de slijmprop zijn?? Die kun je al even voor de bevalling verliezen! Anders even de vk bellen.
De VK vertelde mij dat bloedverlies rond deze termijn als normaal mag worden beschouwd maar het mag niet dusdanig zijn dat je het idee krijgt dat het een menstruatie is. Als je ongerust bent of het wordt meer zou ik zeker opnieuw bellen.
Bedankt! Ja nog zelfde als vanochtend, niet meer bloedverlies gelukkig. Vind echt naar, en spannend allemaal!!!