bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweety, 2 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi allemaal

    ik had even een vraagje wie heeft er in de 1e weken licht bloedverlies gehad ik heb dat namelijk. niet elke dag en vooral smorgens vroeg alleen met vegen zit er bloed op mijn papiertje verder is het soms licht roze op de dag. de week van mijn ongi heb ik innestelings bloeding gehad deze duurde 1,5 week de ha zei dat dat kon. herkend iemand dit?
    ben zo bang dat het fout is verder voel ik me goed op moeheid en af en toe misselijkheid na dan hihi
    nu doe ik ook van onder scheren en valt het daarom misschien meer op normaal heb je je haren daar nog zitten die wat verbergen denk ik?
     
  2. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik zou toch even de verloskundige bellen hoor, ik wil je niet ongerust maken, maar die kunnen wel even kijken of alles goed is
     
  3. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Nou zo te lezen lijkt er niks aan de hand. Maar ja kan natuurlijk altijd voor de zekerheid even bellen.

    Mijn ervaring met een miskraam is namelijk dat het de eerste dag een beetje begint te bloeden en de dag erna al behoorlijk hevig. Ik heb ook een soort wee achtige pijn. En voel mijn buik goed samentrekken. (weeen) maar dan minder heftig dan met een bevalling. Na een dag of 3 a 5 verlies ik dan meestal het vruchtje en ik kan het bloeden af en toe niet tegenhouden met maandverband.

    Ik heb 7 miskramen gehad en heftige bloedingen dus ik denk dat het bij jou niet veel kwaad kan. Maar je kan altijd bellen natuurlijk.

    Elina
     
  4. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    jeetje elina 7 mk pff daar schrik ik wel van en dan loop ik nu zo angstig te doen over wat ik nu heb. schaam me eigenlijk wel een beetje maar ik moet de 14e naar de vk en ben vorigeweek bij de ha geweest en die zei dat ik moest afwachten als het fout zou gaan dan gaat het toch wel fout zei ie. ik snap het ook wel en weet ook wel dat het beter is als het zo gaat ben zelf verzorgende ig en heb net de opleiding achter de rug waar dit ook in zat maar toch. ik was eigenlijk benieuwd of er meer mensen dit herkende ik heb ook gehoord dat rond je normale ongi je ook kan gaan vloeien. we gaan er van uit dat het goed zit maar toch die angst en onzekerheid tot aan de 1e echo of hartje en wanneer dat dat is ? zal na de 14e zijn denk ik. nou ja bedankt dat ik mijn verhaal weer ff kon veretellen wat een zeikerd he hihi zo zoel ik me af en toe wel.
     
  5. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Je hoeft echt je niet te schamen dat jij angstig bent hoor. Elke zwangerschap is eng. Of je nu 7 mk hebt gehad of nog niet eentje. En je moet inderdaad gewoon afwachten, maar je verteld dat je zo weinig bloed hebt dus ik denk eigenlijk niet dat het mis gaat. Maar ik kan je natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat het allemaal goed gaat. Elk persoon is anders. Bij mij ging het vruchtje er steeds vanzelf uit en bij sommige niet. sommige hebben geen pijn en ik verging.

    Ik wens je veel sterkte en ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan.

    Liefs Elina
     
  6. Tweety,

    Je zegt dat je innestelingsbloeding 1,5 week heeft geduurd. Dacht je dat je gewoon ongesteld was of wist je al dat je zwanger was en oeveel bloed verloor je?

    Groetjes,
    Maggie
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Uh, uik wil je niet ongerust maken, maar zou toch wel even vragen om een echo. Ik had nml drie druppels bloedverlies en helaas zat het niet goed. Bij mij wilde de mk niet vanzelf op gang komen. Ik wil je geen angst aanpraten, vaak is het wel gewoon goed, maar als je onzeker bent zou ik daar zeker niet mee rond blijven lopen. Dat is ook niet goed voor je op dit moment. Sterkte, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
    Liefs Jenny
     
  8. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    was even erg druk de laatste dagen. maar ik ben er nu weer.

    maggie: ik was idd 1,5 wk aan het vloeien en ik dacht eigenlijk dat ik ongi. was alleen minder en geen buikpijnen die ik normaal wel had ik heb er verder niet bijna gedacht alleen aan het eind zat het me ff niet lekker had zoiets straks zit er iets niet goed en dan kan ik beter ff de ha bellen deze gaf me de raad om een test te doen en toen bleek ik zwanger te zijn.

    het is me opgevallen dat als ik wat bloedverlies het is als ik vlink mijn best heb moeten doen op het toillet ik heb erg last van harde ontlasting. morgen heb ik een afspraak bij de vk en dan gaan we het ook even bespreken.
     
  9. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zou ook zeker even contact opnemen met je vk. Ik heb ook anderhalve week last gehad van bloedverlies. Wel met krampen dan. Heb dadelijk een echo om te kijken of alles ok is of dat ik een miskraam heb gehad.
    Succes en hou ons op de hoogte.
    Liefs Senseemillia
     
  10. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.042
    4.234
    113
    Wanneer je zwanger bent is je vagina beter doorbloed en kan er een adertje knappen wanneer je b.v hard moet drukken voor je ontlasting.
    Dit kan dus ook heel goed in jouw geval.
    Ik zou het in ieder geval even aankaarten bij de verloskundige.

    tijdens mijn 1ste zwangerschap heb ik geen druppel bloed verloren en toch is het misgegaan bij 12 weken dus het wel of niet verliezen van wat bloed wil daar nog niet veel over zeggen.

    Groetjes
     
  11. @ tweety: dank voor je antwoord.

    Ik heb rond dag 20/21 een paar druppels bloedverlies gehad en ben vorige week donderdag ongesteld geworden (4,5 dag (wel 2/3 dagen eerder dan normaal)). Normaal heb ik altijd heel veel last (moet me soms zelfs twee dagen ziek melden van de pijn), maar nu verloor ik wel veel bloed, maar had nauwelijks last. Gisteren gevoel als of ik spierpijn heb in mijn buik (maar geen buikspieroefeningen gedaan). Heb nog geen test gedaan, want mijn temperatuur is wel gedaald en ik weet niet of dat mogelijk is als je zwanger bent. Weet iemand het antwoord daar op?

    Heb voor de rest ook geen verschijnselen. Zal mezelf wel voor de gek houden.

    groetjes,
    Maggie
     
  12. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik ben gister voor het eerst naar de verloskundige geweest en die vertelde me dat ik me geen zorgen hoef te maken nog. de 1e bloeding is waarschijnlijk innesteling geweest en verder kan het gebeuren dat je bij harde ontlasting ( heb ik last van) een adertje knapt en bloedverlies optreed. hij heeft gevoeld aan mijn buik en voelde mijn baarmoeder al zitten geprobeerd naar het hartje te luisteren maar kreeg hem nog niet te pakken. 27ste krijg ik mijn 1e echo. we zullen moeten afwachten tot dan maar ik ben nog steeds zwanger en angst is normaal zei hij.
     

Deel Deze Pagina