Hoi ik heb een vraag:Ik heb in vier jaar tijd twee hele lieve meisjes gekregen via allebei een keizersnede.Nou vraag ik me af of ik misschien zwanger ben omdat ik 5 weken geleden een dag lang bloed heb verloren,en nu ben ik wel een week geleden ongesteld geweest,nadat we hebben gevreeen,maar ik blijf jeuk aan mijn borsten houden bij mijn tepels en ook waar straie zit op mijn heupen gingen ook pijn doen een paar dagen. Helaas heb ik al een paar zwangerschapstesten (5,en negatief.) gedaan en ben echt een beetje radeloos of het mijn hormonen zijn en lichaam die een spelletje met mij spelen of dat er echt wat aan de hand is. Wat is het beste om nu te doen,gewoon nog afwachten of toch naar de dokter Kan een vorige keizersnede effect hebben op hcghormoon in je urine?? Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraagjes. Een radeloze tweeling.
Hoi Esther, Waarschijnlijk zal je niet zwanger geweest of toch heel erg pril zwanger en dat het toch niet goed is gegaan. Als ik het zo lees zou ik even afwachten om naar de dokter te gaan. Omdat de klachten jeuk bij tepels en last van striae op heupen niet duiden op dat er iets ernstigs aan de hand is. Het is waarschijnlijk een reactie op je hormonen van je lichaam. Dit kunnen namelijk ook klachten zijn die in je menstruatiecyclus kunnen voorkomen. Mocht je toch ongerust zijn of de klachten verergeren dan zou ik wel naar de huisarts gaan. En een vorige keizersnede heeft geen effect op het HcG gehalte in de urine. Hopelijk zijn je vragen beantwoord, mocht er wat zijn dan horen we het graag. Succes met zwanger worden, groetjes, Japke