bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door knuffie 23, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meiden

ik ben 29 novjl gecurriteerd na een zwangerschap van 9wk
    nu wilde ik eventjes weten wanneer bij jullie het bloedverlies stopte
    ik heb alleen die vrijdag erge bloedverlies gehad daarna minder tot bijna weg maar elke keer als ik denk van nou het is weg begint het weer niet erg heftig maar gewoon als ongesteldheidsbloeding geen buikpijn

en wanneer mochten jullie weer opnieuw proberen wij hebben 30jan een controle afspraak bij de gyn maar ze heeft er niks over gezegt
    me man moet er helemaal nog niet aan denken aan sex al niet maar ik denk er wel over na
    graag tips

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej meid,

Wat erg van je mk,ik ben ook 19maart gecuretteerd!
    Ook ik dacht iedere keer dat ik van het vloeien af was en "hup" dan kwam het weer..dit heeft 7-8 dagen ongeveer geduurt.
    Er werd ons gezegt beter 1 cyclus af te wachten..dit wilde we niet.
    Ik was niet zwanger de maand erna omdat mijn eisprong viel op dag 9, en vanaf dag 10 zijn we pas weer gaan klussen;)
    Wèl werd ik mooi ongesteld op dag 25,dus een mooie cyclus weer.
    Die maand op dag 9 begonnen met ovutesten en op dag 13 had ik een positieve test....mijn gevoel klopte die maand want het was weer BINGO!:D
    Heel blij en gelukkig waren we maar ook weer erg bang.
    Tot 12wk hebben we het stil gehouden voor vrienden.
    En zie mijn banner nu...nog even en we mogen haar eindelijk in onze armen sluiten.

Heel veel sterkte en succes met weer zwanger worden.

3. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Bij mij ook een dag of 10! Ik heb wel 1 cyclus gewacht (en nog veel meer maar dat was ongeplant/onwenst :))

XXX

Deel Deze Pagina