Hartje gestopt met kloppen

Discussie in 'Miskraam' gestart door MamaAnnelies, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    #1 MamaAnnelies, 9 jan 2013
    Laatst bewerkt: 9 jan 2013
    Mijn zwangerschap is erg raar verlopen.
    Toen ik 5,2 weken zwanger was kreeg ik erge krampen en wat bruinbloed verlies wat een paar uur aanhield en daarna 4 dagen alleen lichtbruine afscheiding, daarna niks meer.
    Met 6,1 weken kreeg ik een echo en daar was alleen een vruchtzakje te zien dus 4 dagen later kreeg ik weer een echo om te kijken of we dan wel een vruchtje zouden zien. We zagen toen een klein vuchtje met een mooi kloppend hartje en een 2e vruchtzakje maar die was helemaal leeg. De vk dacht dat daar die bloeding vandaan kwam en ik dus 1 kindje kwijt was geraakt. De vk schatte het vruchtje alleen een week kleiner maar dat kon door een dia pauze komen werd er gezegd. 6 dagen later weer een echo gekregen en ons kindje was super goed gegroeit. Het hartje klopte heel stevig dus we waren super blij. De vk verwachten niet meer dat er iets mis zou gaan. Gisteren met afvegen een heel klein beetje bruin bloed, schrok toch wel een beetje dus heb gelijk de vk gebelt en kon om 16:15 gelijk komen voor een echo. Het eerste wat ik zag was ons kindje die gegroeit was maar toen ik goed keek zag ik geen hartje kloppen, vroeg het aan de vk en ze zei meteen dat ze eerst heel goed wou kijken voordat ze antwoord zou geven. 2 minuten later zei ze dat inderdaad het hartje echt net gestopt was me kloppen. Voel me zo verdrietig. Had het niet meer aan zien komen na 2 goede echo's. Nu afwachten of mijn lichaam ons lieverdje zelf afstoot... Oooh wat is dit een vreselijk gevoel:(

2. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Wat ontzettend verdrietig voor je!!

Ik heb het net 3 weken terug meegemaakt. Hartje gestopt bij 8 wk 3 dagen. Zo verdrietig!!

De wereld kan soms heel oneerlijk zijn!!
    Maar laat je niet uit het veld slaan. Neem je tijd om het te verwerken en het een plaats te geven.

Heel veel sterkte!!

Liefs

3. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Heel veel sterkte!

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ontzettend veel sterkte lieverd

Dikke knuffel

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh meid wat verdrietig allemaal. Ik wil je veel sterkte wensen. Praat veel met mensen die van je houden. En geef het langzaamaan een plekje.

6. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Meid heel veel sterkte met dit verlies.. :(

knuffel

7. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een verdrietig nieuws :( heel veel sterkte met dit grote verlies!!

8. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Oh wat voel je je dan rot he. Heel veel sterkte!!

9. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Bedankt allemaal. Het valt me heel erg zwaar en helemaal het feit dat ik moet afwachten. Voel me nog zo ontzettend zwanger maar toch leeft me kleintje niet meer, kan er met mijn hoofd en gevoel gewoon echt niet bij.

Meiden die er ervaring mee hebben, hoe lang duurde het voordat de miskraam echt op gang kwam?

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Och meis, wat verdrietig.
    Ik weet helaas sinds gisteren hoe je je voelt....

Sterkte meid!

11. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    heel veel sterkte de komende tijd.......

12. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Heel verdrietig nieuws! Heel veel sterkte!

13. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Annelies nee!!
    Wat oneerlijk allemaal! Ik leef enorm met je mee!

Heel veel liefs!!

14. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Wat erg voor je meid! Wat een pijn doet het he.. Wij hadden ook een goede echo gehad met 8,5 week. We waren helemaal in de wolken. Een week later stopte het hartje maar daar kwamen we pas bij 11,5 week achter, bij de tweede echo. Alsof je vanuit de wolken keihard op de stenen gesmeten wordt. Onvoorstelbaar veel pijn.

Wat mij erg geholpen heeft was erover praten met anderen en ik heb een boek geleend bij de bieb: als je baby sterft. Gaat ook over miskramen in het eerste trimester. Langzaamaan voelde ik steeds minder de behoefte om het boek te gaan lezen en verdween de pijn naar de achtergrond.

Heel veel sterkte gewenst!!

15. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Na dagen lang erge krampen en vandaag gewoon echt ondragelijk heb ik net ona kleintje verloren. Hij/zij was zo volmaakt, had 2 oogjes, 2 armpjes en 2 beentjes.

Kleintje je was zo welkom maar we hebben je helaas moeten laten gaan. Papa en mama houden ziels veel van jou.

16. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Lieverd, heel veel sterkte met het verlies van jullie kleintje :(

Woorden schieten tekort bij zo'n verlies.

Een heel dikke knuffel lieverd

Deel Deze Pagina