Hallo dames, Ik had een vraagje over mijn borsten, ik ben namelijk zo onzeker. Voor ik zwanger werd had ik al flinke borsten, 80E en als ik ongesteld was zetten ze al flink op waardoor ik een bh uit de kast moest pakken die net iets ruimer zat. Nu ben ik 5 weken zwanger en ik heb al verschrikkelijk pijnlijke borsten. Ze zijn zwaar, super gevoelig, trekken aan m'n schouders en groeien vooral heel erg 'opzij'. Mijn bh's zijn inmiddels allemaal te klein, borsten puilen er letterlijk uit aan de bovenkant. Is dit normaal dat het zo snel gaat? En hoe veel cup maten kan je groeien als je zwanger bent? Ik wil heel graag nieuwe bh's gaan kopen in cup F want ik heb de ondersteuning van een goede bh echt nodig. Maar ik vind het zonde om nu 30/50 euro uit te gaan geven aan een nieuwe bh als ik over een paar weken al weer grotere borsten heb. Kunnen jullie mij advies geven?
Hoihoi, Ikzelf had ook cup e85 voor mijn zwangerschap. Volgens mij zat ik met 25 weken al wel op g. Dus ben al 2 maten gegroeid. Ik zou als ik jou was alvast een nieuwe bh aanschaffen en dan meteen kijken naar cup g. Als deze niet meteen al te groot is. Of anders een sport bh voor nu en over een aantal weken een cup g. Als je na de bevalling bv wilt geven kun je ook alvast kiezen voor een voedingsbh cup g. Hier moet je er zowieso wel een aantal van hebben na de bevalling als je bv wilt geven. Is wel handig.
Hou hier ook een aanzienelijke cup... die snel richting belachelijk ging tijdens mijn zwangerschap... ik had een meegroeizwangerschapsbh gekocht... en heb zolang het weer het toeliet lekkere truien gedragen om het iets te maskeren....
Volgens mij verschilt dit echt enorm. Bij mij zijn mijn borsten nauwelijks gegroeid (helaas... heb een best bescheiden cupje en was misschien best eens leuk ) terwijl bij een vriendin van mij in de eerste weken van haar zwangerschap haar borsten al ongeveer een cupmaat gegroeid waren én erg pijnlijk aanvoelden. Beide zwangerschappen zijn normaal verlopen. Tips voor BHs heb ik dus zelf niet, maar ben het met Duo Penotti eens dat ik denk dat het beter is nu al een ruime maat te kiezen. Krimpen doen ze tenslotte zelden tijdens een zwangerschap
Zelf 80F in de zwangerschap naar 80 G gegaan. Nu nog steeds 80 F gelukkig. Heb in de eerste zwangerschap voedingsbh's gedragen van de Prenatal zonder beugel! Deze kon je goed strak trekken zodat het bewegen niet zo'n zeer deed. Die koste iets van 12 euro? Draag toevallig nu een bh van de h&m van 7 euro en zit perfect! Meegroei bh's zijn er niet veel in deze cupmaten dus zou voor een voedingsbh gaan die zijn elastisch genoeg!
Bedankt voor jullie reacties dames! Morgen ga ik shoppen met manlief dus ik denk dat we dan maar even langs de prenatal en H&M gaan kijken voor een bh. Als die zo goedkoop zijn en over een paar weken al niet meer passen is het ook niet zo erg. Bedankt voor de tips! En we gaan wel zien hoe groot ze groeien haha!